• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051007080
  • منبع : نمایندگی مازندران

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

ایسنا/مازندران مردم انقلابی ساری در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، امروز مردم شهرهای مازندران با حضور پرشور ضمن محکوم کردن رژیم صهیونیست نسبت به شهادت اسماعیل هنیه تجمع کرده و ارادت خود را نسبت به مسلمین جهان ابراز کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آقای اسماعیل هنیه اظهار کرد: در شرایطی که حماس در مصافی نابرابر قرار دارد این اتفاق برای ما سنگین است.

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردن

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی افزود: آگاهان معتقدند که اگر از همان روز اول آمریکا مسئولیت جنگ را به دست نمی‌گرفت سقوط رژیم صهیونیستی حتمی بود و در یک چنین جنگی از دست دادن یکی از شخصیت‌های جبهه مقاومت برای ما سنگین است به علاوه اینکه در کشور ما بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از دست دادن آقای هنیه به عنوان شخص مهم جبهه مقاومت در این شرایط برای ما سنگین است.

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردن

این مسئول تصریح کرد: شهادت ایشان از دو جهت برای ما سنگین است یکی اینکه ضربه‌ای به حماس است گر چه ان‌شالله هر خونی که ریخته می‌شود ده‌ها و صدها هنیه را تولید می‌کند.

آیت الله لائینی یادآور شد: این شهید برای پیشبرد اهداف حماس و غزه موثر بود، دوم از آن جهت که مهمان ما بود همچون سردار سلیمانی و توسط دشمن نا به‌کار به شهادت رسید برای ما سخت است، اما تسلیم مشیت الهی هستیم‌.

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در تجمع مردم ساری که در میدان شهداء برگزار شد، اظهار کرد: این ترور نشان از اوج رذالت و دست خالی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با مردم غزه در میدان است و کاری پیش نمی‌برد و به ترور شخصیت‌ها روی آورده است.

مردم ساری در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردن

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری با اعلام اینکه ترور شخصیت‌ها نشان از استیصال‌ رژیم صهیونیستی است، افزود: اسماعیل هنیه فردی مجاهد بود که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha