• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403051007051
  • خبرنگار : 50678

حضور تشکل‌های سیاسی سراسر ایران در مسجد جمکران و واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه

حضور تشکل‌های سیاسی سراسر ایران در مسجد جمکران و واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه

ایسنا/قم دانشجویان عضو تشکل‌های سیاسی سراسر کشور شامگاه امشب پس از نماز مغرب و عشا با تجمع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران ضمن محکومیت اقدام بزدلانه رژیم جعلی صهیونیستی در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه بیانیه خود را قرائت کردند.

دانشجویان عضو تشکل‌های سیاسی سراسر کشور که برای شرکت در دوره‌ی تشکیلاتی اسلام ناب در دانشگاه قم گرد هم آمده بودند؛ شامگاه امشب پس از نماز مغرب و عشا با تجمع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران ضمن محکومیت اقدام بزدلانه رژیم جعلی صهیونیستی در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه بیانیه خود را قرائت کردند.

بیانیه این تشکل ها به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ...

۲۴ ساعت از حضور اسماعیل هنیه به عنوان مهمان مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان نگذشته بود، که خبر ترور بزدلانه او را در نیمه شب شنیدیم. اسماعیل هنیه که طی ۳۰۰ روز مقاومت طوفان الاقصی، ۶۰ تن از خانواده خود را از دست داده بود، اکنون به خانواده شهیدش پیوست.  

اسرائیل که با حماسه مقاومت مردم غزه در حال فرورفتن در باتلاق کودک کشی بود، حالا به مهمان کشی روی آورده است. همچون بازنده ای که گوشه‌ی رینگ افتاده و برای جبران بی‌آبرویی خود بعد از طوفان الاقصی و وعده صادق جز ترور سرداران مقاومت، کشتن کودکان و زنان فلسطینی دستاویزی ندارد.
رژیم جعلی گمان می‌کند با این ترورها می تواند روی جنایات خود سرپوش بگذارد و شکست سختی را که از جبهه‌ی مقاومت خورده، کتمان کند.  

رژیم جعلی صهیونیستی در حریم جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین پشتیبان مقاومت در جهان، مرتکب جنایتی نابخشودنی شده است.  

اسماعیل هنیه میهمان مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران بود که اسرائیل با ترور این رهبر پرافتخار فلسطینی در خاک ایران هیزم در آتش نابودی خود ریخت و خشم ملت ایران و امت مسلمان را برافروخت.  

ملت داغدار ایران به خون‌خواهی اسماعیل هنیه و تمامی شهدای مقاومت غزه تا نابودی کامل رژیم خونخوار و سفاک‌ صهیونیستی از پای نخواهد نشست.  

ما هم‌نوا با همه آزادگان جهان همدلی و همدردی خود را با ملت قهرمان و مجاهد غزه ابراز می‌کنیم و همانند همیشه در کنار جبهه مقاومت می‌ایستیم؛ همراه با در دست گرفتن پرچم خونین یا لثارات الحسین (ع)، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم: 

مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha