• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051007007
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

مسائل اقتصادی در اولویت کاری مسئولان گیلان قرار دارد

مسائل اقتصادی در اولویت کاری مسئولان گیلان قرار دارد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: مسائل اقتصادی مردم در کنار تهدیدها، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی مختلف در اولویت کار مسئولان استان قرار دارد.

استاندار گیلان گفت: مسائل اقتصادی مردم در کنار تهدیدها، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی مختلف در اولویت کار مسئولان استان قرار دارد.

اسدالله عباسی امروز، ۱۰ مردادماه در آیین تکریم و معارفه رئیس‌کل بازرسی استان گیلان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور و مسئولان قضایی استان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران هنگامی که بدانند برای اصلاح امور مورد نظارت قرار گرفته‌اند با جان و دل این نظارت را پذیرا می شوند و از آن استقبال می کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این بار سنگین را و مسئولیت خطیر را مهم بشمارید و خدا را شکر کنید و با دقت و وسواس این وظیفه را انجام دهید، گفت: ایشان فرموند «بازرسی یک نقطه‌ای است که همه مدیران کشور، در سطوح مختلف باید وجود آن را مغتنم بشمارند چون ابزار حسن مدیریت است» و این فرمایش رهبری معظم فصل الخطاب است.

استاندار گیلان اضافه کرد: تمام مصوبات استانداری گیلان با نظر کارشناسی بازرسان سازمان بازرسی استان انجام شده و هدف همه مسئولان اجرایی، نظارتی و قانونگذاری رسیدگی به امورات مردم است.

عباسی تاکید کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به ریاست شهید جمهور عزیزمان آیت الله دکتر رئیسی که تجارب ارزشمندی داشتند، همه امورات بر محور یادشده مدیریت شد و دولت چهاردهم هم در این راستا عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به شور و شعفی که از برنامه‌های آقای دکتر پزشکیان، رئیس جمهور محترم با مراسم تنفیذ و تحلیف در دل مردم ایجاد شد، گفت: حادثه ترور دکتر اسماعیل هنیه امروز کام مردم را تلخ کرد، اما ما محکم در مقابل دشمنان همچنان ایستاده‌ایم.

استاندار گیلان ادامه داد: امروز در معرض امتحان الهی قرار گرفته ایم و باید در برابر کاخ یزیدیان صف آرایی داشته باشیم و بدانیم که استکبار به دنبال چه منافعی است.

وی عنوان کرد:به عنوان مردمان دین دار و ولایت مدار نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۵ سال پای جمهوریت و اسلامیت نظام ایستادگی کرده و هزاران شهید و جانباز ما فدای پرچم اسلام، دین و قرآن شده است.

عباسی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی مردم در کنار تهدیدها، آسیب‌ها و مسائل فرهنگی مختلف در اولویت امور قرار دارد افزود: باید موانع موجود که مانع پیشرفت پروژه های عمرانی است را با همدلی و همکاری همه مسئولان برطرف کنیم و زیرساخت‌های استان را توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: استان گیلان استانی توریستی و مهاجرپذیر است که افراد مختلف از قومیت‌ها و نژادهای مختلف در آن زندگی می‌کنند و لذا مشکلات را می‌توان در سایه همدلی و وفاق برطرف کرد و ما خادمین مردم با آغوش باز موارد پیشگیری منجر به تخلف و جرم را پذیرا می شویم و اگر گزارش تخلفی داشته باشیم، در این زمینه پیش قدم خواهیم شد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در مراسم معارفه خود به عنوان خادم مردم گیلان تاکید کردم که در زمینه برخورد با فساد باید جدی بود و الحمدلله مدیران نیز در همین راستا در تلاشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha