• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051006981
  • منبع : نمایندگی مازندران

/اخبار انتظامی مازندران/

توقیف ۳۰۰ خودرو و نمایش ۷۲ خودروی متخلف

توقیف ۳۰۰ خودرو و نمایش ۷۲ خودروی متخلف

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهور استان مازندران از توقیف ۳۰۰ خودروی متخلف و نمایش ۷۲ دستگاه خودرو در انظار عمومی به جرم رانندگی پرخطر و حرکات نمایشی خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری امروز (۱۰ مرداد ماه) بیان کرد: طرح امنیت و آرامش ترافیکی از چهار مرداد ماه امسال با بسیج همه همکاران به‌صورت شبانه‌روزی در سراسر استان و انجام شد و هماهنگی قضایی با هدف برخورد با رانندگان متخلف، پرخطر و قانون‌گریز به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی تاکنون، ماموران پلیس راهور در مازندران ۳۰۰ خودرو را به‌دلیل قانون‌گریزی و ارتکاب به تخلفات متعدد رانندگی از جمله ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با تغییر در وضعیت خودرو و رانندگی پرخطر توقیف کردند.

بیگلری اظهار کرد: ماموران ۷۲ دستگاه خودرو را با هماهنگی مرجع قضایی با هدف عبرت‌آموزی دیگران روی داربست در معرض نمایش عموم قرار دادند.

رئیس پلیس راهور استان مازندران از ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: برخورد با رانندگان متخلف از مطالبات بحق شهروندان بوده است و در این راستا، با افرادی که از قوانین راهنمایی و رانندگی با حرکات نمایشی و یا رانندگی پرخطر تخطی کنند، با شیوه‌ها مختلف از جمله ضبط گواهینامه به مدت شش ماه، توقیف خودرو در پارکینگ و اعمال نمره های منفی به جدی و محکم برخورد خواهد شد.

بازداشت قمه‌کش نوظهور در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از بازداشت یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن‌زاده اظهار کرد: درپی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت‌نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک اراذل و اوباش نوظهور، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ و پایگاه اطلاعات این شهرستان پس از هماهنگی قضایی با انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و آن را در عملیاتی مقتدرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسن‌زاده گفت: ماموران پس از کشف سلاح سرد قمه در مخفیگاه متهم، او را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر کسی به هر طریقی بخواهد آن را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف ۲۳۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی گفت: درپی گرفتن خبری مبنی بر فعالیت یک فرد سودجو در زمینه قاچاق کالا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی نیسان متعلق به قاچاقچی مورد نظر را شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی آن را توقیف کردند.

وی از کشف ۲۳۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی اوره قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال در بازرسی از خودروی توقیفی خبر داد و بیان کرد: در این اقدام یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

او با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست که درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن  ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha