• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403051006970
  • خبرنگار : 71963

تسلیت رؤسای دانشگاه‌ها در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی

تسلیت رؤسای دانشگاه‌ها در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی

رؤسای دانشگاه‌های کشور در پیامی جداگانه شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی گفت: «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس یکی از محافظان وی را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم».

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیام تسلیتی اعلام کرد:  ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه یک‌بار دیگر ذات پلید رژیم منحوس صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد. جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان و فرزندان پاک خود، بیش از همیشه بر عزم مبارزه برای آزادسازی قدس شریف مصمم خواهد بود.

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی به ترورهای هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است که البته مانند گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز در پیامی اعلام کرد: شهید اسماعیل هنیه جلوه‌ای کم‌نظیر از پایداری در راه آرمان فلسطین بود و در تمام مدت مقتدرانه در کنار مردم عزیز غزه تصویری ماندنی از مقاومت و ایمان به وعده الهی را به آزادی خواهان جهان نشان داد. بدون تردید، شهادت وی راه مقاومت را استوارتر از گذشته خواهد ساخت.

هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس نیز در پیامی اعلام کرد: بار دیگر دشمنان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی، از سر استیصال و ناتوانی دست به جنایت و ترور دیگری زدند و برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را به شهادت رساندند. بدون شک، جهاد در راه خدا و شهادت آرزوی این شهید سرافراز جهان اسلام بود و ایشان در طول سال‌های حیات پر برکت خود بارها خالصانه و صبورانه از جان، مال و خانواده خود در راه اعتلای اسلام و آزادی فلسطین و جبهه مقاومت هزینه کرد. دانشگاهیان آگاه و انقلابی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تسلیت شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه به پیشگاه ملت سرافراز و آزاده فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی، ترور این مجاهد رشید را قویاً محکوم می‌کند و پیگیری قانونی از مراجع داخلی و بین‌المللی و مجازات عاملان این جنایت شنیع را خواستار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha