• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403051006953
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ۱۰ مردادماه در این آیین با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی در طی این مدت از همکاری تمامی مدیران و مسئولان بهره‌مند بود و کارها با همکاری همگانی پیش رفت که جای قدردانی دارد، اظهار کرد: برپایی میهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد یکی از مصادیق این همکاری همگانی بود لذا امروز روز تکریم همه این افراد است.

وی با اشاره به اینکه سه کلیدواژه «محبت»، «اقتدار» و «انتظام» مولفه‌های مدیریت سازمان است، افزود: در زمان مسئولیت تلاش کردم که این سه کلیدواژه را چه در مواجهه با جریان‌هایی که احیاناً با ارزش‌ها سازگار نبودند و چه در ساحت ساختار و ... در مدنظر داشته باشم.

طاهری با تأکید بر اینکه مشارکت موجب چابک‌سازی ساختار می‌شود، بیان کرد: اگرچه امکانات محدود است اما یاد گرفتیم که مشارکت و کمک مردم را داشته باشیم و با مؤلفه محبت، مردم به میدان بیایند. گفتمان انقلاب اسلامی را باید بتوانیم از نهادهای فرهنگی به نهادهای اجتماعی بسط دهیم و شرایطی ایجاد شود که همه اهل تبلیغ باشند و این قسم تبلیغ، رسالت ماست که نمونه موفق آن‌را مشارکت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» شاهد بودیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به محرومیت‌های جدی استان از پیش از انقلاب، اظهار کرد: این محدودیت‌ها و محرومیت‌ها در برخی موارد باعث نادیده گرفته شدن استعدادهای بسیار درخشان و ناب در این منطقه شده است که جای روایت و اهتمام دارد.
وی بیان کرد: مصادیق فراوانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردمان این استان وجود دارد و گویای آن است که کمبودها ما را به توانمندی سوق داده و امیدواریم بتوانیم در صیانت از این ظرفیت‌ها موفق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha