• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051006945
  • خبرنگار : 50605

فرمانده انتظامی تیران و کرون:

سارقان احشام و مزارع در تیران و کرون دستگیر شدند

سارقان احشام و مزارع در تیران و کرون دستگیر شدند

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: سارقان احشام و مزارع در این شهرستان دستگیر و پرونده قضایی برای محاکمه و بازگشت اموال به مالباختگان تشکیل شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: یگان‌های گشت انتظامی تیران و کرون با شناسایی خودرو و اقدامات سارقان احشام، یک باند چهارنفری را دستگیر کردند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح بوده که پس از شناسایی و دستگیری، اسلحه و تعداد 16 رأس دام مسروقه آنان کشف شد که تحقیقات پرونده همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون یادآور شد: بررسی اقدامات پلیس برای شناسایی اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد تا اموال مسروقه دیگر کشف و به دست مالباختگان برسد.

نیکبخت به اقدام کلانتری مرکزی تیران در شناسایی انبار اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: سارقان خُرد پس از سرقت از مزارع و باغات، این اموال را نگهداری و برای تأمین مواد مخدر به فروش می‌رساندند.

وی ادامه داد: ارزش اموال کشف شده 10 میلیارد ریال بود که به مالباختگان بازگشت داده خواهد شد و سارقان نیز بر اساس رأی دادگاه مجازات می‌شوند.

فرمانده انتظامی تیران و کرون به ممنوعیت تردد کامیون در شهر تیران نیز اشاره کرد و افزود: بعضی از رانندگان و مالکان این وسایل نقلیه در اجرای این قانون کوتاهی و یا بی‌توجهی می‌کنند که خودرو آن‌ها توسط پلیس توقیف می‌شود.

به گفته سرهنگ نیکبخت، تردد وسایل نقلیه سنگین در مسیرهای شهری به زیرساخت‌ها خسارت وارد کرده و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد و از این بایت ضمن مطالبه مردمی، پلیس نیز در راستای اجرای قانون ممنوعیت تردد کامیون در شهرها، با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه جرائم جدید اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در برخورد با متخلفان این جریمه‌ها را اعمال می‌کند که البته مردم این منطقه قانون‌مدار بوده و وضعیت ترافیک مناسبی در شهر وجود دارد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون اضافه کرد: فرهنگ رانندگی، اصلاحات هندسی ترافیکی و نظارت‌های پلیس در کاهش تصادفات نقش داشته و در سطح جاده‌ها نیز با تعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای افزایش ایمنی ترافیک کار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۷:۲۱

دست دزد باید طبق قانون اسلام حذف بشه که دیگه نتونه سرش رو بالا کنه وبفهمه که علی آباد جاش نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۹:۳۳

زیر ساختمان‌های جاده را دروست بکن و کمر بندی جاده تیران به شهرکرد دروست بکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۲۲:۱۰

با سلام وتشکر از تلاشگران این عرصه خدا قوت .کاش که به فرمانده نجف آبادم میگفتن تا اون هم نگذاره کامیون ها بیان تو شهر و محله خیابونهامون تمام داغون تازه فکر کنید یه عالمه تریلی کنار خونمون که باید دودشونم تحمل کنیم مخصوصا تو زمستون