• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051006857
  • منبع : نمایندگی سمنان

مصدومیت ۱۴ نفر در سه سانحه جاده‌ای در استان سمنان

مصدومیت ۱۴ نفر در سه سانحه جاده‌ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست هلال‌ احمر استان سمنان از واژگونی یک اتوبوس در شهرستان میامی و واژگونی یک موتورسیکلت در محور فولادمحله - شهمیرزاد خبر داد.

حسین درخشان امروز (۱۰ مرداد ماه) با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شهرستان میامی در حوالی روستای حسین‌آباد کالپوش، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۰ امروز حادثه واژگونی اتوبوس در استان سمنان، شهرستان میامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد. با اعلام این حادثه، نجاتگران پایگاه شهدای میامی با پشتیبانی پایگاه میاندشت به محل اعزام شدند.

وی گفت: این سانحه جاده‌ای هفت مصدوم داشت که همه به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

او همچنین از مصدومیت شش نفر براثر تصادف ساینا با پژو ۴۰۵ در سانحه شب گذشته در محور آزادشهر به شاهرود خبر داد و بیان کرد: گزارشی مبنی بر تصادف دو خودرو در کیلومتر ۹۹ جاده آزادشهر به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد. یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات خرقانی به محل حادثه اعزام شد.

درخشان گفت: پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد، این حادثه شش مصدوم داشته است. مصدومان به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌ احمر کمک های اولیه و رهاسازی سرنشینان خودرو ها را انجام و با همکاری اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند.

حسین دمزده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر از مصدومیت یک نفر براثر واژگونی موتورسیکلت در جاده فولادمحله به شهمیرزاد خبر داد و گفت: ساعت ۶:۴۲ امروز گزارشی مبنی بر واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر پنج جاده فولادمحله به شهمیرزاد از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که تیم امداد و نجات پایگاه فولادمحله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل  شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha