• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051006714
  • منبع : نمایندگی همدان

پیام مسئولان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

پیام مسئولان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

ایسنا/همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام مشترک آیت‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، به شرح زیر است:

           بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

 مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزد.

این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

 ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

 این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده است که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

 اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

پیام نماینده مردم همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

همچنین عباس صوفی نماینده مردم همدان نیز درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیامی صادر کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، خبر شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یک نفر از محافظین ایشان توسط حمله تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید و بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک‌کش را نشان داد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با این اقدامات روز به روز انزوای خود در سطح بین الملل و در افکار عمومی را تسریع می‌نماید و به دلیل شکست‌های متعدد در میدان نبرد که نشان از ضعف بیشتر و اذعان به شکست دارد، دست به چنین ترورهای ناجوانمردانه و قتل عام ملت مظلوم فلسطین و غزه می‌زند، هرچند خواب شوم در هم شکستن مقاومت مردم بزرگ و شجاع فلسطین را به گور خواهد برد.

بی تردید مجاهدان راه اسلام و آزادی فلسطین پاداش خود را دریافت خواهند کرد و ملت بزرگ فلسطین و غزه هر روز منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود در مقابله با این غده سرطانی و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد .

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت فلسطین و مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب (دام عزه) و هموطنان عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و برای شهدای بزرگوار رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

بیانیه رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی  

دکتر صادق خزل پور رئیس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، بیانیه‌ای را صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌‏شوند (سوره آل عمران آیه 169)

اقدام تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی در مورد یکی از نمادهای مقاومت، نشانگر تداوم دیوانگی و وحشی‌گری و شهوت جنگ افروزی راهبرد شیطانی صهیونیست‌هاست. این اقدام وحشیانه و جنایتکارانه، ملت فلسطین را از استمرار گزینه مقاومت تا زمان پایان دادن به جنایت‌های صهیونیست‌ها باز نخواهد داشت. بدون تردید، شهادت ایشان، محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی نکرده و اراده و عزم آن را سست نخواهد کرد و مانع سقوط  رژیم به زانو درآمده صهیونیستی، نخواهد شد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی سیدجمال الدین اسدآبادی، شهادت مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ را به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)، ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و دانشگاهیان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. بدون شک، ماشین جنگی به گل نشسته رژیم متجاوز صهیونیستی در غزه، چاره‌ای جز تسلیم در برابر اراده رزمندگان نستوه فلسطین و مجاهدان حماس نخواهد داشت و صبح ظفر یعنی حذف این رژیم سرطانی و سرسپردگانش از فلسطین و منطقه، نزدیک است و پیام‌ رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، جهانی شده و نام مبارک شهید هنیه، در صحن مسجد الاقصی طنین انداز خواهد شد.
 

پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

با عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر روحی لتراب مقدمه الفداه ، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش در سرزمین ایران اسلامی را محکوم می‌نماییم.
 
ارتکاب این حمله توسط رژیم صهیونیستی نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران بزرگ و نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی و منشور ملل متحد است.

اقدام جنایت‌آمیز باند جنایتکار صهیونیستی در سالروزشهادت مظلومانه امام زین العابدین (علیه السلام) وارث نهضت عاشورا در تهران، قطعا نمی‌تواند فرزندان غیور ملت جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر شرافتمندانه حمایت از مظلومان فلسطینی و ایستادگی در مقابل خوی تجاوزگری رژیم آپارتاید اسرائیل باز دارد این عمل بزدلانه قطعا بی پاسخ نخواهد بود.

ان شاءالله سوابق و فعالیت‌های این شهید به اسلام، فلسطین و قدس شریف مایه‌ی علّو درجات ایشان در پیشگاه خداوند خواهد بود رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسئلت می‌کنیم.     انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha