• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403051006702
  • خبرنگار : 50598

استاندار:

صنایع استان مرکزی به وظیفه خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند

صنایع استان مرکزی به وظیفه خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: صنایع استان به وظیفه خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عمل کنند.

فرزاد مخلص الائمه، ۱۰ مرداد در آیین تجلیل از هیات‌های ورزشی استان مرکزی اظهار کرد: هیات‌های ورزشی به ورزش همگانی هم توجه کنند چون به ورزش همگانی نیاز داریم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ متنوع ترین و رنگین‌ترین مدال‌های تاریخ استان توسط قهرمانان استان بدست آمده است.

مخلص الائمه ادامه داد: در دو سال گذشته ۱۰۶۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی جذب کردیم در حالی که از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ در مجموع، بودجه عمرانی استان ۳۱۴۵ میلیارد تومان بوده است. یعنی در دو سال گذشته ۳.۳ برابر شش سال پیش از آن بودجه عمرانی جذب شد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم توانست از فروش ۲۰۰ هزار بشکه نفت به فروش دو میلیون بشکه برسد.

وی در ادامه گفت: بسیاری از صنایع استان نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به وظیفه خود عمل می‌کنند و بایستی همه صنایع در این موضوع نقش ایفا کنند.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز اظهار کرد: روسای هیات‌های ورزشی استان مرکزی جزو دغدغه‌مندترین‌ها در کشور هستند.

وی تاکید کرد: ما باید سهم ورزشی صنایع را مشخص کنیم و با هماهنگی ورزش و جوانان، این سهم در اختیار استان قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: هر هیاتی که بتواند یک اردوی تیم ملی یا مسابقات ملی در استان برگزار کند امکانات اداری استان را در اختیار او قرار خواهیم داد چراکه ظرفیت استان را فعال می‌کند.

مسعود پیرایش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش در دولت سیزدهم شتاب بسیاری گرفت و بسیاری از پروژه‌ها افتتاح شدند و حدود ۱۸ پروژه نیز در شرف افتتاح است.

وی افزود: در حوزه ورزش همگانی، آمار ورزشکاران سازمان‌یافته در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۴ درصد رشد داشته و به رتبه ششم کشوری صعود کردیم. در حوزه ورزش قهرمانی نیز در مسابقات آسیایی و جهانی مدال‌های رنگارنگی کسب شد.

پیرایش اضافه کرد: سیاست دولت و وزارت ورزش و جوانان این بود که سالن‌هایی که مالک آنها دولت بود، در اختیار تیم‌های مختلف قرار بگیرد که این اتفاق در مورد تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه، فوتسال آلومینیوم و تیم بسکتبال نبوغ رخ داد.

وی با اشاره به برگزاری ۳۲ مجمع ورزشی در استان مرکزی گفت: نکته مهم این است که شایسته سالاری را در انتصابات و مجامع در نظر گرفتیم.

پیرایش افزود: طی ماه‌های آینده، اردوهای تیم‌های ملی و مسابقات بزرگی را میزبانی خواهیم کرد که برای اولین بار در استان اتفاق می‌افتد.

مدیرکل ورزش و جوانات تصریح کرد: آیین‌های تجلیل در استان مرکزی از سال ۹۸ روی زمین مانده بود و ما در این مدت آنها را برگزار کردیم. همچنین ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی را در برنامه‌های خود داشتیم، برای مثال رتبه هیات هندبال استان در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱ بوده و اکنون به رتبه ۱۰ کشوری رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha