• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051006485
  • خبرنگار : 50663

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

سازمان ملل پاسخ دهد که آیا ترور یک میهمان در کشور دیگر با قوانین بین‌المللی سازگار است؟

سازمان ملل پاسخ دهد که آیا ترور یک میهمان در کشور دیگر با قوانین بین‌المللی سازگار است؟

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند؟ آیا ترور یک میهمان در کشور دیگر با قوانین بین‌المللی سازگار است؟

محمود نبویان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: این ترور چند نکته را به ما نشان می‌دهد؛ ابتدا اینکه بدانیم ما همیشه دشمن داریم و به ما رحم نخواهد کرد، پس باید هشیار و جدی به این قضیه توجه کنیم. نکته دوم این است که ترور و تلاش برای ضربه زدن به این شکل، کار کسانی است که در حال شکست هستند. به دلیل اینکه آمریکا، آلمان، انگلستان، فرانسه و اسرائیل نتوانستند در طی این ۹ الی ۱۰ ماه از آغاز جنگ غزه کاری را به پیش ببرند و قدرت پیروزی در برابر رزمندگان مقاومت حماس را ندارند، متحمل شکست بسیار بزرگی شدند و مجبور هستند دست به ترور بزنند. از حالا به بعد گروه‌های مقاومت هوشیارتر وارد صحنه خواهند شد و برای جبهه مقاومت روشن است که پیروزی آنان و شکست دشمنان نزدیک است و باید متحد در برابر جبهه کفر ایستادگی کنند.

وی افزود: طبق بیانات رهبری، رژیم صهیونیستی کشور نیست، بلکه یک باند تبهکار، قاتل و تروریست است که جز خون‌ریزی و قتل مردم هدف دیگری ندارد. علت اینکه مردم ایران بعد از انقلاب گفتند که این رژیم باید نابود شود نیز همین است. کشورهای خاورمیانه باید توجه کنند که اگر می‌خواهند مردم منطقه به آرامش برسند، نباید اسرائیل وجود داشته باشد. با حضور رژیم صهیونیستی، هیچ کشوری امن نخواهد بود. طبق بیانات رهبری، اسرائیل یک غده سرطانی است که اگر از بین نرود، نابودکننده است. جبهه مقاومت پاسخ بسیار مناسبی به رژیم صهیونسیتی خواهد داد و ان‌شاءالله پیروزی نزدیک است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: افرادی که این جنایت را انجام دادند، در کنگره آمریکا مورد تشویق نمایندگان و سیاستمداران آمریکا واقع شدند. باید تمام این جنایتکاران را بشناسیم. البته شر مطلق رژیم اسرائیل است و همدستان آن محور شرارت هستند. آمریکا، آلمان، فرانسه و... جنایتکاران جهان اند و باید تمام دنیا آنان را بشناسند و در مقابل ظلمی که این چند کشور به کل جهان می‌کنند، بایستند و به آن‌ها پاسخ مناسب بدهند.

نبویان بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند؟ آیا ترور یک میهمان در کشور دیگر با قوانین بین‌المللی سازگار است؟ ملت ایران و سایر ملل مقاومت باید توجه کنند که سازمان‌های بین‌المللی بر خلاف هدف اصلی‌شان، در واقع سرپوشی برای ظلم‌های کشورهای ستمگر و دفاع از ظالم اند. ان‌شاالله با ایستادگی و مقاومت، پیروزی جبهه حق و نابودی رژیم صهیونیستی تسریع خواهد شد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha