• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: اندیشه امام و رهبری
  • کد خبر: 1403051006452
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

رهبر انقلاب با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه:

خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم/رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم کرد

خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم/رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم کرد

در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ملت عزیز ایران!

رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ی عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

شهید هنیه سالها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ئی شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده‌ی شهادت بود، و فرزندان و کسان خود را در این راه تقدیم کرده بود. او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.
اینجانب به امت اسلامی، به جبهه مقاومت، به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ محرم ۱۴۴۶»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۲:۴۳

ان شاالله به حرمت خون شهیدهنیه ودیگرشهدای مقاومت درسراسرجهان بزودی قدس آزادخواهدشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۴

مرگ بر اسرائیل وتمام جنایتکاران صهیونیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۰

ای شهید ما را از خواب غفلت بیدار کن. چقدر گرفتار دنیا شده‌ایم. تمام فرزندان و نوه هایش را در راه خدا تقدیم کرد و حالا خودش در پیش چشم ما به آنها پیوست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۰

روحشان شاد ولعنت بر قوم ظالم اسرائیل واقعا حقش هست که مجازات بزرگی بشود که در خاک و مملکت ما دست به چنین جنایت ننگی زده است. مرگ بر اسرائیل جانم فدای رهبر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۲۰

اسرائیل دست و پا آخرش رو میزنه .رژیمی که تا یکی دوسال پیش به زور قدرت پول و پشتیبانی کشورهای غربی و گاهان عربی اندک مشروعیتی برای خودش دست و ما کرده بود با این همه وحشی گری یکسال گذشته گور خودش رو کند اینجاست که میگن عدو سبب خیر شود گرچه متاسفانه بیشترین تاوان را کودکان و زنان و غیر نظامیان دادن .اندکی صبر سحر نزدیک است .به امید ظهور مهدی زهرا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۲

آفرین بر رهبر فرزانه ،رژیم کودک‌کشی صهیونیستی به کل ملت ایران و جهان اسلام اهانت کرده و باید جواب پس بدهد و ملت ایران جواب قاطع و در خور می‌خواهند‌که خونخواران حساب کار دستشان بیاید،البته پاسخی هوشمندانه و مقتدرانه و بجا لازم است.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۲

هنیه مبارز. کاری حسینی کرد. وبر ما واجب است. که کاری. زینبی کنیم. این شهید والا مقام جلوتر. کل خانواده. خود. را. در راه. آرمان. مقدس. خود. فدا. کرده بود. و. آن. مصیبت. در اراده. او خدشه ای. وارد. نکرد. ادامه. دهنده. گان. راه او. راهش. را ادامه ودشمن. ذبون. را پشیمان. خواهند. کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۴

تل آویو را با هزاران موشک بمباران کنید تا این رژیم نحس و خونخوار از بین برود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۹

لعنت بر قاتلان این شهید بزرگوار، نباید تعرض به حریم ایران اسلامی بی جواب بماند، وگرنه این رژیم روز به روز گستاخ تر شده و به تعرضات خود با جسارت بیشتری ادامه خواهد داد، درود بر مقاومت مرگ بر سلاطین، ایران نباید این گستاخی رو بی جواب بزاره، فکر کردن ایران کجاست که به مقامات دیپلماتیک حمله و ترور می کنند، سکوت دیگه بی معناست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۴

اینقدر بمب و موشک بریزید روش که غیر قابل سکونت بشه. یه ایرانی به آمریکا تو شطرنج قدرت باخت نمیده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۱

سلام با عرض تسلیت به رهبر عزیز ایران و تسلیت به مسلمانان و آزادی خواهان جهان و تسلیت ویژه به مردم مظلوم غزه و فلسطین. این یک جسارت بزرگ بود که در خاک ایران و در دل پایتخت ایران و در مراسم تنفیذ رئیس جمهور چنین اقدامی انجام دهند،ترور یک رهبر بزرگ و محبوب مردم فلسطین، ترور فقط باید با ترور نتانیاهو پاسخ داده بشه،این همه بزرگان ما را اعم از سردار بزرگ اسلام سردار دل ها و نخبگان،دانشمندان هسته ای و بزرگان ما را ترور کردن جواب این حماقت اسرائیل صرفا،فقط و فقط باید ترور شخص نتانیاهو باشد و لاغیر...همه جنبش مقاوت بنشینند دور هم و با کارهای اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده نتانیاهو را حذف کنند، با این اقدام آنان برا همیشه سیاست و حماقت ترور را کنار میگذارند و خوب درک می کنند که اگر ترور کنند قطعا ترور می شوند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۵:۴۳

بانام الله پاسدار حرمت خون شهیدان خدا رو سپاس که پاداش مردان مجاهد رو شهادت قرار می‌دهد اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد ومماتی ممات محمد وآل محمدولعنت خدا بر رو سیاهان عالم صهیونیست های حقیر و ایادی آنها در کل دنیا وایران

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۵:۵۳

تف به شرف تو صهیونیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۰ ۱۷:۳۰

لعنت خدا بر کسانیکه مجاهد در راه خدارا به شهادت رسانند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۰۱:۱۰

ویدیو اتاقش رو نمیزارین؟