• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051006336
  • خبرنگار : 50663

نماینده مردم تربت جام در مجلس:

«با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» یک مبنای منطقی در سیاست است

«با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» یک مبنای منطقی در سیاست است
روسای سه قوه در مراسم تحلیف چهاردهم

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم تربت جام در مجلس با اشاره به «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» به عنوان پربازتاب‌ترین جمله رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف، گفت: این یک مبنای منطقی در سیاست است.

عثمان سالاری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، با اشاره به تاکیدات روسای دولت و مجلس بر وحدت این دو قوه در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، اظهار کرد: هیچ‌گونه اختلاف جدی بین مجلس و رئیس‌جمهور وجود ندارد. دکتر پزشکیان خود عضو مجلس دوازدهم بوده و رابطه مطلوبی با نمایندگان دارد، همچنین نمایندگان مجلس نیز بیانات و رهنمودهای رهبری مبنی بر تعامل مفید و موثر با دولت را مدنظر قرار خواهند داد و هر گزینه‌ای که توسط دولت معرفی شود که کارآمدی و دلسوزی آن مسجل باشد، قطعا از مجلس رأی اعتماد خواهد گرفت.

وی در خصوص اینکه مجلس و دولت به دو جناح مختلف تعلق دارند، عنوان کرد: نباید با این دید نگاه کنیم و رئیس‌جمهور را متعلق به یک جناح و مجلس را متعلق به جناح دیگر بدانیم. در مجلس نمایندگان معیار و مولفه‌های شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی را مدنظر قرار می‌دهند و بدیهی است دیدگاه و نگرش سیاسی هیچ نقشی در رأی اعتماد به وزرا نخواهد داشت.

نماینده مردم تربت جام در مجلس با اشاره به «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا» به عنوان پربازتاب‌ترین جمله رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف، گفت: باید از هر اقدامی که به اتخاذ خط و مشی سیاسی متحد کمک کند، حمایت کنیم. ارتباطات با خارج از کشور نیز با مدارا و در نظر گرفتن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ریل‌گذاری خواهد شد. 

سالاری تاکید کرد: ما به دنبال حل مشکلات مردم با استفاده از ابزار عقلانیت انقلابی و روش‌هایی که رهبری به کرات تبیین کردند، هستیم. بنابراین با دوستان مروت و با دشمنان مدارا یک مبنای منطقی در سیاست است که با آموزه‌های اسلامی سازگاری دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha