• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051006190
  • خبرنگار : 50225

امام جمعه آبادان:

نتیجه شهادت کودکان و زنان غزه، استیصال رژیم صهیونیستی است

نتیجه شهادت کودکان و زنان غزه، استیصال رژیم صهیونیستی است

ایسنا/خوزستان امام جمعه آبادان گفت: صهیونیست‌ها به دلیل استیصال خود می‌خواهند جنگ را گسترش دهند و آمریکا را درگیر کنند؛ هر چند این جنگ حوادث تلخی دارد و هر روز کودکان و زنان غزه شهید می‌شوند اما نتیجه آن استیصال رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: غزه نماد مقاومت، مظلومیت و صلابت است و در نقطه مقابل آن، صهیونیست‌ها مظهر جرم، جنایت و قصاوت هستند.

وی افزود: صهیونیست‌ها سعی می‌کنند حقایق را به شکلی با بوق‌های قوی تبلیغاتی، معکوس جلوه دهند اما در حال حاضر همه افکار عمومی متوجه حقیقت قضیه شده‌اند و متوجه شده‌اند که صهیونیست‌ها کودک‌کش و جنایتکار هستند.

امام جمعه آبادان گفت: برای صهیونیست‌ها تنها هدف مهم است و برای رسیدن به هدف حاضرند هر جنایتی انجام دهند. اکنون می‌بینیم نه تنها زنان و کودکان در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارند و از تشنگی و گرسنگی در حال تلف شدن هستند بلکه صهیونیست‌ها بمب هم روی سر آن‌ها می‌ریزند.

غبیشاوی بیان کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد حماس و ریشه‌های حماس که مردم مقام هستند را مستاصل کند. آن‌ها می‌گویند اگر می‌خواهیم حماس و مقاومت از بین بروند باید کل مردم غزه مستاصل شوند؛ غافل از اینکه حماس، گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم غزه اعتقاد راسخی دارند و در حال مستاصل کردن صهیونیست‌ها هستند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها به دلیل استیصال خود می‌خواهند جنگ را گسترش دهند و آمریکا را درگیر کنند؛ هر چند این جنگ حوادث تلخی دارد و هر روز کودکان و زنان غزه شهید می‌شوند اما نتیجه آن استیصال رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه آبادان گفت: در حال حاضر گزارش‌های زیادی در رابطه با اوضاع نابسامان اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در زمین های اشغالی وجود دارد. اسرائیل می‌گوید اگر در این جنگ پیروز نشود، قطعا نابودی آن رقم می‌خورد بنابراین توقف این جنگ به معنی شکست قاطع صهیونیست‌ها است و به همین دلیل آن‌ها فرار رو به جلو می‌کنند.

وی افزود: اکنون نه تنها جبهه مقاومت منسجم‌تر از قبل شده بلکه افکار عمومی جهان، علیه صهیونیست‌ها موضع گرفته است و به واقعیت این رژیم پی برده‌اند. ان‌شاءالله عمر نحس این رژیم روز به روز در حال کوتاه‌تر شدن است و امیدواریم شاهد افول حامیان این رژیم هم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha