• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051006174
  • خبرنگار : 50214

/اخبار پلیس یزد/

کشف سرقت میلیاردی کارخانه ریسندگی در یزد

کشف سرقت میلیاردی کارخانه ریسندگی در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی کارخانه ریسندگی و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد»  در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال سرقت چهار هزار متر کابل برق فشارقوی از یک کارخانه ریسندگی در شهر یزد به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و تخریب صورت گرفته، به دلیل حساسیت، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از کارکنان زبده، پرونده مذکور جمع بندی شد و در اختیار تیم بررسی کننده قرار گرفت و ضمن بررسی محل‌های سرقت، مشخص شد سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار بوده با شیوه و شگرد تخریب، اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شده است.

رئیس پلیس استان افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق به همراه مالخر مربوطه شناسایی و طی عملیات ضربتی، دستگیر شد که در تحقیقات و بازجویی های تخصصی بعمل آمده از متهمان با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده به صراحت به بزه ارتکابی اعترف کردند.

سردار بهدانی فرد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس با اطلاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، یاری رسان پلیس در تولید امنیت باشند.

دستگیری ۸ قاچاقی سوخت در اردکان

سرهنگ «مجتبی نظری فرد» جانشین انتظامی شهرستان اردکان از کشف سه هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مأموران در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفتن سرمایه ملی، بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی اردکان را اجرا کردند.

نظری فرد افزود: ماموران موفق شدند از تعداد ۶ خودرو، مقدار ۳۶۳۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۹۷۵ میلیون  ریال کشف کنند.

جانشین انتظامی اردکان در پایان ضمن اشاره به دستگیری هشت نفر متهم و تشکیل پرونده قضائی در این رابطه، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۵ سارق و ۲ مالخر در مروست

سرهنگ «عباس رضایی» فرمانده انتظامی شهرستان مروست گفت: مأموران پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی موفق به دستگیری پنج سارق و دو مالخر در مروست شدند.

وی درباره این خبر بیان کرد: در راستا اجرای طرح مبازه با سارقان و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر عوامل تخصصی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی در سطح حوزه موفق به کشف چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه شدند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و در یک عملیات منسجم تعداد پنج سارق و دو مالخر در این راستا شناسایی و دستگیر شدند و به سرقت های خود اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ رضایی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده قضائی، دستگیرشدگان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha