• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403050906029
  • خبرنگار : 50130

حذف دلالان کشاورزی فرآیندهای تولید را اصلاح می کند

حذف دلالان کشاورزی فرآیندهای تولید را اصلاح می کند

ایسنا/کردستان بازرس کل استان کردستان با تأکید بر حضور و ارتباط مستمر و تنگاتنگ مدیران دستگاه های اجرایی با مردم، توصیه به تقویت ارتباطات با ارباب رجوع را از وظایف مسئولان بیان کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی یک روز در هفته را برای پاسخگویی به مردم در نظر گرفته و جوابگوی سوالات آنها باشند.

عیسی هواسی امروز سه شنبه (۹ مرداد) با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان موضوع رعایت الگوی کشت را یکی از اهداف مورد بحث دانست که با توجه به مدیریت درست در حوزه منابع آبی و کشت محصولات اقتصاد محور می‌تواند باعث رشد کشاورزی و صادرات آن شود، همچنین موضوع کاداستر و موضوع فرهنگ ایجاد خانه باغ و تغییر کاربری اراضی را از موضوعات مهمی دانست که می‌تواند تهدیدی جدی برای بخش کشاورزی به ویژه امنیت غذایی و مسائل زیست محیطی باشد.

وی در ادامه با اشاره به موانع طرح های تولیدی، مشکلات حوزه اراضی، نظارت بر خرید تضمینی گندم را نیز نیازمند رسیدگی ویژه دانست و افزود: هنر یک مدیر خوب ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم است و از مدیران خواست تا با نگاه مثبت مشکلات را بررسی و از ظرفیت های قانون برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

هواسی دلالان بخش کشاورزی را یکی از مشکلات این بخش خواند که باید برای کوتاه کردن دست آنان فرآیندهای تولید اصلاح شود.

تحقق جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است و مشارکت مردم در گرو اراده مدیران برای حل مشکلات و پیش قدم شدن در تسهیل کارهاست.

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه تولیدی بازرسی کردستان به مدت ۴ ساعت به درخواست و مشکلات اکثر مراجعه کنندگان با حضور مدیران جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه رسیدگی و دستورات لازم برای حل مشکل آنها به گروه های ذیربط صادر شد.  

در پایان هواسی از زحمات و تلاش های همکاران سازمان جهاد کشاورزی و اهتمام هرچه بیشتر در راستای خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به درخواست های مردم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha