• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403050905956
  • خبرنگار : 50976

سخنگوی شهرداری شیراز:

هیچ مجوزی برای فعالیت بارفروشان خودرویی و اغذیه‌فروشان سیار در معابر شیراز صادر نشده است

هیچ مجوزی برای فعالیت بارفروشان خودرویی و اغذیه‌فروشان سیار در معابر شیراز صادر نشده است

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با تکذیب این موضوع گفت: شهرداری هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت بارفروشان خودرویی و اغذیه‌فروشان سیار در معابر صادر نکرده است.

رضا جاویدی امروز ۹ مردادماه اظهار کرد: شهرداری شیراز در راستای ساماندهی فعالیت دست‌فروشان شامل بساط‌گستران، بازارهای جمعی، بارفروشان خودرویی و اغذیه فروشان سیار در سال گذشته آیین‌نامه‌ای همراه دستورالعمل مربوط به آن را تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسانده است.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز طبق مفاد این آیین‌نامه و ضوابط تخصصی کمیته راهبردی که براساس این مصوبه تشکیل شده است، ساماندهی دست‌فروشان را اجرایی می‌کند و در گام اول با تهیه بانک اطلاعاتی و تشکیل پرونده افراد فعال اقدام کرده و بساط‌گستران، شب‌بازارهای خیابان‌های ارم و زند را ساماندهی و به مکان جدید منتقل کرده است.

سخنگوی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه به‌زودی ساماندهی شب‌بازارهای سینما سعدی و خیابان عفیف‌آباد را انجام خواهند داد، تصریح کرد: انتقال این بازارها به مکان جدید برای حل برخی معضلات در حوزه‌های عبورومرور و ترافیک اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرداری شیراز در خصوص دیگر بساط‌گستران در سطح شهر، بارفروشان خودرویی و اغذیه‌فروشان سیار هیچ‌گونه مجوز فعالیتی صادر نکرده است و هرگونه فعالیت این اشخاص فاقد وجاهت قانونی بوده و به صورت مستمر مأموران ذی‌صلاح در حوزه رفع سدمعبر در حال برخورد و جمع‌آوری آنان هستند و تمامی ادعاهای مطرح شده مبنی بر داشتن هرگونه مجوز فعالیت از سوی این افراد تکذیب می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با روش‌های قانونی، اماکنی جهت فعالیت موقت و ضابطه‌مند دست‌فروشان و بارفروشان در محل‌های مجاز و ثابت در دست شناسایی و طراحی است، ولی هرگونه فعالیت در معابر عمومی غیرقانونی‌ شمرده می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۷:۲۷

باعث ترافیک و تصادف میشن. همیشه هم ترازوشون کم‌فروشی می‌کنه...