• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403050905862
  • خبرنگار : 50549

پیش‌بینی ۸۰ غرفه فرهنگی و اقتصادی در نمایشگاه «مشایه»

پیش‌بینی ۸۰ غرفه فرهنگی و اقتصادی در نمایشگاه «مشایه»
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر یک مؤسسه فرهنگی و مجری نمایشگاه «مشایه» گفت: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ غرفه فرهنگی و اقتصادی با اقلام فرهنگی و ملزومات سفر در این نمایشگاه راه‌اندازی شود.

محمد اردمه امروز ۹ مردادماه در نشست رسانه‌ای نمایشگاه مشایه ویژه عرضه ملزومات سفر پیاده‌روی اربعین و موکب‌ها اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ دایر و پیش‌بینی می‌شود که ۸۰ غرفه فرهنگی و اقتصادی با اقلام فرهنگی و ملزومات سفر در این نمایشگاه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در این خصوص اضافه کرد: جهت استفاده زائران اربعین اطلاع‌رسانی گسترده شامل تبلیغات شهری در قالب بنر و تلویزیون‌های شهری در دستور کار است.

اردمه هدف اصلی این نمایشگاه را ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب به زائران  برشمرد و گفت: رویکرد ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران را در اولویت کار قرار داده‌ایم.

مدیر این مؤسسه ارغوان افزود: در راستای تداوم برپایی نمایشگاه با محوریت عرضه ملزومات سفر اربعین برنامه‌ریزی شده تا برای ایجاد فرصت بیشتر برای تولیدکنندگان جهت برگزاری دوره‌های بعدی این نمایشگاه، ستاد دائمی ایجاد شود.

وی ادامه داد: با فراهم شدن این فرصت برای تولیدکنندگان فرصت عرضه محصولات تولیدی به صورت مستقیم  فراهم خواهد شد.

اردمه بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم گامی مؤثر در مسیر خدمت‌رسانی به زائران اربعین برداریم و بتوانیم رضایت آن‌ها را جلب کنیم.

نمایشگاه «مشایه» زمینه‌ساز رویداد جهانی اربعین است

یوسف امینی، جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: ماهیت اربعین فرهنگی است اگرچه ماهیت سیاسی و اجتماعی نیز دارد .

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه زمینه‌سازی برای رویداد جهانی اربعین است و در این خصوص یک کار جمعی و گروهی  صورت گرفته، از طرفی با توجه به برپایی نمایشگاه برای اولین سال علیرغم همه تمهیدات پیش‌بینی شده ممکن است معایبی نیز داشته‌ باشد.

امینی اضافه کرد: تداوم این نمایشگاه علاوه بر رویداد اربعین رویداد دهه آخر صفر را در بر خواهد گرفت.

همچنین مهدی رحیمی، دبیر اجرایی نمایشگاه «مشایه» در خصوص نام‌گذاری این نمایشگاه اظهار کرد: مشایه از ریشه مشی به معنی پیاده رفتن است، بنابراین با توجه به اینکه رویکرد نمایشگاه ملزومات است نام مشایه برای ان انتخاب شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه توجه شده تا اقلام مورد نیاز زائر در گستره مورد نیاز شامل اقلام مختلف از کیف، کوله پشتی، اقلام بهداشتی، چادر حجاب، مقنعه، کفش‌های راحتی، لباس مناسب برای هوای گرم، ملزومات کودکان شامل کالسکه و اقلام فرهنگی شامل کتب مذهبی، ادعیه و ... در نظر گرفته شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه «مشایه» اظهار کرد: نظارت بر قیمت‌ها در نمایشگاه انجام می‌شود، ضمن اینکه کیفیت کالاهای عرضه شده نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha