• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403050905589
  • خبرنگار : 50444

آغاز فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی

آغاز فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از آغاز فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در قالب رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی استان خبر داد.

سردار اسماعیل فرجی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان شمالی که ۹ مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اقدام به رفع کاستی‌ها می‌کنند که در این راستا نیازمند مشارکت بیشتر خیران هستیم.

به گفته وی، ۹۱۳ گروه جهادی در بجنورد وجود دارد که ۴۳۸ گروه فعالیت‌های معلم محور در نقاط کم برخوردار و ۲۹۶ گروه نیز در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: ساخت ۱۴ پروژه و مرمت ۶۰ واحد مسکونی، سر و سامان دادن به آب‌های سطحی و زیرزمینی در هفت روستای شهرستان بجنورد و همچنین عملیات اجرایی تامین آب شرب در ۴۰ روستا بخشی از اقدامات گروه‌های جهادی و همچنین قرارگاه امام حسن(ع) محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشور ایران با کار جهادی سر و سامان می‌یابد، به همین دلیل باید توجه بسیاری بر انجام این امور داشته باشیم. 

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری گفت: از جمله اقدامات جهادی که در کشور اتفاق افتاد می‌توانیم به دوران دفاع مقدس اشاره کنیم که کاری مردمی و جهادی بود. 

وی مبارزه با داعش و تشکیل بسیج جهانی توسط سردار سلیمانی که منجر به نابودی داعش شد و همچنین مقابله با بیماری کرونا را از جمله اقدامات جهادی در کشور دانست و افزود: فعالیت‌های جهادی یک فعالیت مردمی محور محسوب می‌شود که به دلیل پررنگ بودن اعتقادات دینی و حس انسان دوستانه در آن، موفقیت را به دنبال دارد. 

وی تاکید کرد: نکته مهم در فعالیت جهادی این است که خود جهادگران بیشتر محتاج انجام این فعالیت‌ها نسبت به افرادی که این خدمات را دریافت می‌کنند، هستند، چرا که اجر اخروی بسیاری را به دنبال دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha