• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403050804901
  • خبرنگار : 50184

آغاز مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نوجوان کشور در کرمانشاه

آغاز مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نوجوان کشور در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه از آغاز مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نوجوان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

اکرم خوش اندام در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون دختران نوجوان در کرمانشاه، اظهارکرد: در این مسابقات ۱۸۰ دختر زیر ۱۵ و ۱۳ سال از ۲۴ استان کشور حضور دارند. 

وی افزود: این مسابقات از امروز (هشتم مرداد) آغاز شده و به مدت چهار روز در سالن هیات بدمینتون استان ادامه پیدا خواهد کرد. 

نائب رئیس هیات بدمینتون استان میزبانی این مسابقات را باعث کمک به رشد و ارتقاء بدمینتون بانوان در کرمانشاه دانست و گفت: از استان کرمانشاه ۹ بازیکن در این مسابقات حضور دارند که در کنار سایر بازیکنان ملی پوش این رده سنی به کسب تجربه و انگیزه خواهند پرداخت. 

وی ادامه داد: علیرغم اینکه در حال حاضر کرمانشاه در بدمینتون بخش آقایان قطب کشور است و علی حیاتی از کرمانشاه تنها نماینده بدمینتون آقایان در بازی‌های آسیایی هانگژو بود، اما متاسفانه در سالهای گذشته بدمینتون بخش بانوان استان رشد چندانی نداشته است. 

خوش اندام خاطرنشان کرد: براین اساس، از حدود دو سال پیش برنامه‌ریزی‌هایی را آغاز کردیم تا بدمینتون بخش بانوان نیز در کرمانشاه ارتقاء پیدا کند که خوشبختانه رشد خوبی نیز داشته‌ایم. 

وی یکی از ملزومات رشد و ترقی بدمینتون بانوان در استان را گرفتن میزبانی‌ها و اعزام به مسابقات مختلف عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون در رده‌های سنی پایه یکی از این برنامه‌هاست که امروز میزبان آن هستیم. 

نائب رئیس هیات بدمینتون استان یادآورشد: این میزبانی علاوه بر تاثیراتی که در بعد قهرمانی این رشته برای استان خواهد داشت، در بحث همگانی نیز باعث خواهد شد تا خانواده‌ها با آن آشنا شوند و برای اینکه فرزندانشان در کلاس‌های بدمینتون شرکت کنند، ترغیب شوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha