• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403050804643
  • خبرنگار : 50560

معاون استاندار قزوین:

جهاد دانشگاهی قزوین خلاق، نوآور و پیشرو است

جهاد دانشگاهی قزوین خلاق، نوآور و پیشرو است

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با نگاهی به عملکرد جهاد دانشگاهی در استان قزوین، می‌توان گفت این نهاد انقلابی، خلاق، نوآور و پیشرو است که در حل مسائل استان می‌تواند یک نهاد مؤثر علمی باشد.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از جمله نهادهای انقلابی است که در طی این سال‌ها به خصوص در ۲ دهه اخیر که جریان جنبش نرم‌افزاری به عنوان یک راهبرد مطرح شد و موضوع توزیع علم با توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت، جهاد دانشگاهی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

معاون استاندار قزوین ادامه داد: سهم قابل توجه جهاد دانشگاهی در تولید علم و نقش نرم‌افزاری و در واقع دستیابی به حل مسائل استان در حوزه‌های مختلفی همچون پزشکی، صنعتی و فنی، مهندسی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی را یک مرکز علمی و مولد انقلاب اسلامی برای حل مشکلات علمی و فناورانه می‌دانیم و به واسطه مأموریتی که در ابتدای انقلاب اسلامی داشته، همواره در راه اعتلا بخشیدن به هویت انقلاب اسلامی گام برداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه این نهاد علمی و نخبگانی توانسته به آنچه که امروز در سطح کشور و استان به عنوان چالش و دغدغه مطرح بوده پاسخ دهد و دستاوردهای خوبی ارائه کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان قزوین کارنامه مثبتی دارد، بیان کرد: در استان قزوین شاهد هستیم که جهاد دانشگاهی برای گشایش ظرفیت‌های جدید علمی و برای پاسخ به نیازهای استان پیشگام است و با نگاهی به عملکرد جهاد دانشگاهی در استان قزوین، می‌توان گفت این نهاد انقلابی، خلاق، نوآور و پیشرو است که در حل مسائل استان می‌تواند یک نهاد مؤثر علمی باشد.

کاظمی در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان جهادی همچون شهید کاظمی آشتیانی و گرامی‌داشت ۱۶ مرداد ماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، گفت: امیدواریم در ادامه مسیر خدمت در دولت جدید، از ظرفیت‌ و پتانسیل‌های این نهاد انقلابی به نحو احسن استفاده شود و بتوانیم شاهد پیوند هرچه بیشتر جهاد دانشگاهی و دولت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha