• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403050804607
  • منبع : بازار

تلویزیون شهری، سلطان تبلیغات مدرن شهری

تلویزیون شهری، سلطان تبلیغات مدرن شهری

تلویزیون شهری را می‌توان جایگزین مناسبی برای بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی دانست که علاوه‌بر ارائه قابلیت‌های جدید، مشکلات و چالش‌های نسل گذشته را نیز برطرف کرده‌است. از این ابزار پرکاربرد می‌توان در بخش‌های مختلف یک شهر مثل میدان‌ها، مجتمع‌های تجاری یا خیابان‌های پررفت‌وآمد استفاده کرد و تبلیغات مختلف را با کیفیتی بالاتر به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سپهر صنعت آداک، تلویزیون شهری را می‌توان جایگزین مناسبی برای بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی دانست که علاوه‌بر ارائه قابلیت‌های جدید، مشکلات و چالش‌های نسل گذشته را نیز برطرف کرده‌است. از این ابزار پرکاربرد می‌توان در بخش‌های مختلف یک شهر مثل میدان‌ها، مجتمع‌های تجاری یا خیابان‌های پررفت‌وآمد استفاده کرد و تبلیغات مختلف را با کیفیتی بالاتر به نمایش گذاشت. در این مطلب، ضمن بررسی کاربردها و ویژگی‌های این تلویزیون‌ها، مواردی مثل انواع مختلف آن‌ها، قیمت تلویزیون شهری و خرید تلویزیون شهری را نیز بررسی می‌کنیم.

آشنایی با مزایای مختلف تلویزیون‌های شهری

نمایشگرهای شهری به‌عنوان مدرن‌ترین سیستم تبلیغاتی حال حاضر، پیشرفت‌های عمیق و مهمی را در هر زمینه ارائه کرده‌اند که استفاده از آن‌ها را ساده‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر کرده‌است. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

زاویه دید گسترده و وضوح تصویر عالی

مهم‌ترین موضوعی که شرکت‌ها و سازمان‌ها را به استفاده از چنین ابزاری متمایل کرده‌است، تاثیرگذاری بیشتر آن به‌واسطه پخش تبلیغاتی پویا است که زاویه دید گسترده و وضوح تصویر عالی، ۲ فاکتور تعیین‌کننده در آن محسوب می‌شوند.

امکان کنترل از راه دور

امکان کنترل محتوای قابل پخش در تلویزیون شهری به‌وسیله یک اپراتور از راه دور در سطح استان یا شهرستان، روی سرعت پخش و انتقال تبلیغات تاثیر زیادی می‌گذارد و فرآیندهای زمان‌گیر گذشته را نیز به‌طور کامل کنار می‌زند. البته، علاوه‌بر امکان کنترل از راه دور، قابلیت استفاده آفلاین و محلی با تنظیم محتوای قابل پخش به‌صورت دستی نیز مهیا است.

طول ‌عمر بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی

طراحی و تولید تلویزیون ای شهری به شکلی انجام می‌شود تا ضمن برخورداری از یک ساختار مقاوم و ضدضربه، بتواند در برابر شرایط جوی مثل رطوبت و گردوغبار نیز به بهترین شکل ممکن از خود مقاومت نشان دهد و نیاز به تعویض قطعات آن در بلندمدت کاهش یابد و به‌طورکلی، نمایشگر شهری بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.

امنیت بالا به‌واسطه شبکه‌های امن

امکان ارتباط و کنترل از راه دور تلویزیون شهری، نیاز آن به یک ارتباط پایدار و امن را نیز افزایش می‌دهد. به همین دلیل، در ایجاد ارتباط مرکز کنترل با واحدهای پخش هر منطقه، از روش‌های ارتباطی بی‌سیم یا مبتنی‌بر بستر رادیویی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های صوتی و تصویری برجسته

از دیگر ویژگی‌های مهم و اساسی در این نمایشگرهای غول پبکر شهری، می‌توان امکان پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، خروجی صدای قدرتمند به‌واسطه سیستم‌های صوتی استریو و امکان نصب و راه‌اندازی به‌صورت منعطف و سه‌بعدی دانست که آن‌ها را یک ابزار قدرتمند صوتی و تصویری معرفی می‌کند.

انواع مختلف تلویزیون شهری

تلویزیون شهری، سلطان تبلیغات مدرن شهری

تلویزیون شهری اوت دور (Out Door)

این مدل از نمایشگرهای تبلیغاتی مناسب فضاهای بیرونی و باز مثل میدان‌ها و معابر شهری هستند و ویژگی‌های فنی آن‌ها نیز برای چنین مکان‌هایی تعبیه شده‌است. ازجمله مهم‌ترین قابلیت‌ها باید به گواهی استاندارد IP۶۸ (مقاومت در برابر آب و گردوغبار)، زاویه دید بالا جهت پوشش تمامی نقاط و قابلیت رویت تصویر تا فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد.

تلویزیون شهری این‌دور (In Door)

این مدل از تلویزیون‌های تبلیغاتی شهری برای محیط‌های سرپوشیده مثل سالن‌های ورزشی، سالن‌های آمفی‌تئاتر و اتاق‌های کنفرانس مناسب هستند و ضمن برخورداری از قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار، از ویژگی‌هایی مثل وضوح تصویر عالی، نویز پایین، نور مناسب و مصرف برق کمتر نیز بهره می‌برند و می‌توانند در هر محیط سرپوشیده‌ای نصب شوند.

تلویزیون شهری سه‌بعدی (۳D)

 تلویزیون‌های شهری سه‌بعدی، خارق‌العاده‌ترین تصاویر ممکن را به نمایش گذاشته و اثرگذاری بسیار بالاتری را در تبلیغات به همراه دارند. ویژگی جالب این مدل را می‌توان تنظیم محتوا به‌صورت خاص جهت ارائه در حالت سه‌بعدی دانست که از دیگر نمونه‌ها، کارایی بالاتری خواهد داشت.

انواع نمایشگر شهری ازلحاظ نوع و جنس پیکسل

تلویزیون شهری را می‌توان ازلحاظ جنس پیکسل و نوع ماژول به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • مدل فول‌کالر SMD: هر پیکسل دارای یک LED ترکیبی ‌از رنگ قرمز، آبی و سبز است.
  • مدل فول‌کالر ۱RGB: هر پیکسل دارای یک LED قرمز، آبی و سبز است.

سری SMD به‌عنوان جدیدترین نمونه‌های تولیدشده شناخته می‌شود و به دلیل وجود قوانین خاص روی مصرف انرژی مخصوصا در کشورهای اروپایی، این مدل به دلیل کمتر بودن مصرف برق آن‌ها بیشتر موردتوجه و تاکید است.

هزینه‌های خرید تلویزیون شهری و معیارهای تعیین‌کننده آن

تلویزیون شهری، سلطان تبلیغات مدرن شهری

یکی از موارد مهم در انتخاب و قیمت تلویزیون شهری، مسئله هزینه های خرید آن‌ها است. به دلیل وجود پیچیدگی‌های مختلف در انتخاب اجزای این سیستم‌ها، نمی‌توان یک قیمت ثابت و معین برای آن‌ها در نظر گرفت. بااین‌حال، فرآیند تعیین قیمت تلویزیون های شهری متاثر از معیارهای زیر است:

ابعاد و اندازه نمایشگر: هرچه ابعاد و اندازه نمایشگرهای این سیستم تبلیغاتی بزرگ‌تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. ابعاد و اندازه بزرگ‌تر به فونداسیون قوی‌تر، ماژول‌های بیشتر و پاورهای توانمندتری نیاز خواهد داشت.

تجهیزات خنک‌کننده: منبع تامین‌کننده برق این نمایشگرها گرمای زیادی تولید می‌کند و عدم کنترل این گرما می‌تواند در گذر زمان، کارایی و طول ‌عمر نمایشگر را کاهش دهد. بنابراین، نصب تجهیزات خنک‌کننده یک مورد الزامی است که نوع این تجهیزات در قیمت نهایی تاثیر مستقیمی دارد.

زیباسازی و امنیت پایه نصب: ازآنجایی‌که نمایشگر تلویزیون شهری در محیطی پررفت‌وآمد نصب می‌شود، استفاده از یک دکوراسیون امن و ضدسرقت و زیبا نیز اهمیت پیدا می‌کند. استفاده از پوشش‌های کامپوزیتی می‌تواند مقاومت و زیبایی بالایی را برای دکوراسیون و کابینت این تجهیزات ارائه دهد.

برند تولیدکننده قطعات: مورد مهم بعدی، برند سازنده قطعات است که شامل مواردی مثل ویدیو پروسسور، برد اصلی، پاورها، ماژول‌ها و کارت کنترلر است هر برند در کنار کیفیت و کارایی متنوع، قیمت‌های مختلفی نیز دارد.

خرید تلویزیون شهری با کیفیت و کارایی بالا از سپهر صنعت آداک

در این مطلب، نگاهی داشتیم بر کاربرد تلویزیون‌ شهری، انواع مختلف آن‌ها و معیارهای تعیین قیمت این تجهیزات. در ادامه، باید به ارائه‌دهنده این تجهیزات نیز اشاره داشته باشیم. شرکت سپهر صنعت آداک با تجربه نزدیک به دو دهه سابقه درخشان، طراحی، نصب و خدمات پس از فروش انواع نمایشگر شهری در مراکز مهم سراسر کشور را در کارنامه خود دارد. در صورت نیاز می‌توانید به وب‌سایت ssa.co.ir مراجعه کنید تا با فرآیند انجام کار و نمونه‌کارهای این مجموعه آشنا شوید. برای دریافت مشاوره‌های تخصصی و رایگان نیز می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۴۵۱۸ – ۸۸۵۵۳۴۴۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha