• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403050804473
  • منبع : نمایندگی سمنان

انهدام باند سارقان غیربومی سیم و کابل در شاهرود

انهدام باند سارقان غیربومی سیم و کابل در شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام اعضای باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی شامگاه گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در شهرستان شاهرود بلافاصله جلسه ای به همین منظور تشکیل و پس از اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه مقرر شد چند اکیپ متشکل از پلیس های تخصصی به همراه ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج نسبت به بررسی سریع موضوع با حساسیت بالا اقدام عملیاتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی های میدانی خود پی بردند اعضای این باند حرفه ای با یک دستگاه خودرو سواری در ساعات اولیه بامداد از استان های شمالی کشور وارد شهرستان شاهرود شده و پس از سرقت سیم و کابل برق، بلافاصله متواری شده بودند ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات هوشمندانه و برنامه ریزی های صحیح توانستند سه نفر از اعضای این باند را شناسایی کنند.

سردار موقوفه ئی از دستگیری متهمان طی عملیات موفق پلیسی خبر داد و افزود: سارقان همگی غیر بومی و دارای سابقه کیفری بودند.

فرمانده انتظامی استان به انجام تحقیقات فنی پلیس از سارقان و اعتراف آنها به ۱۵۰ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی اشاره کرد و افزود: با تکمیل تحقیقات متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان نقش و سهم شهروندان و تمامی دستگاههای دولتی در پیشگیری از سرقت اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک پلیس را به شماره تماس ۱۱۰ در جریان بگذارند.
پلمب پاتوق مواد مخدر خواسته به حق مردم

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شاهرود نیز از پلمب یک باب منزل مسکونی به جرم فروش و استعمال مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی ارجاع چندین فقرد گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک منزلی واقع در یکی از محله های مرکزی شهرستان ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه دریافتند شخصی در آن محل اقدام به فروش مواد مخدر کرده و باعث پاتوق معتادان شده است.

سرهنگ علیرضا شائینی با بیان اینکه پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع پلیس طی عملیاتی محل مورد نظر را پاکسازی و ۵ نفی معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کرد ادامه داد: ضمن پلمب این واحد مسکونی متهمان برای ادامه رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان از شهروندان خواست گزارش های خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر ، حضور معتادان متجاهر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار کارشناسان این پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha