• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403050704343
  • خبرنگار : 50589

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان‌شرقی ابقا شد

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان‌شرقی ابقا شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان‌شرقی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی این هیات به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان‌شرقی امروز (یکشنبه) با حضور علی سلطان‌پور، رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به عنوان رییس مجمع و جواد امان‌زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، به عنوان نایب رئیس مجمع، در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مجمع و پس از رای‌گیری، سید جلال محمدی با کسب ۲۵ رأی از مجموع آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان انتخاب و برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

علی سلطان‌پور، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این مجمع اظهار کرد: انتخاب رئیس جدید هیات آذربایجان شرقی را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم روند خوب این هیات در ۴ سال اخیر تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: شرایط این ورزش نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و نگاه حرفه‌ای به این رشته وجود دارد. در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۳۰ مدال بین‌المللی کسب شده و در این رشته دارای جایگاه جهانی هستیم.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیان کرد: این فدراسیون به عنوان یک فدراسیون مدال‌آور توسط ریاست جمهوری تجلیل شد و مخاطبان زیادی دارد که نشان دهنده ظرفیت‌های پنهان این رشته است. باید در شناسایی این ظرفیت‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

جواد امان‌زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تقدیر از رییس فدراسیون اظهار کرد: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی پشتیبانی از ورزشکاران، مربیان و داوران و جامعه ورزش است تا ورزش توسعه یابد.

او افزود: متاسفانه در گذشته این هیات رتبه پایینی در کشور داشت که انسجام اعضای هیات سبب شد تا این رشته به جایگاه اصلی خود بازگردد و می تواند در توسعه رشته بیلیارد موثری واقع شود.

امان زاده خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه راهبردی منابع بر اساس شاخص‌هایی تخصیص خواهد یافت که در همین زمینه یادآور می شود که هیات‌های ورزشی به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha