• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050704291
  • خبرنگار : 50229

قهرمانان مدیریت مصرف برق در خوزستان معرفی شدند

قهرمانان مدیریت مصرف برق در خوزستان معرفی شدند

ایسنا/خوزستان ۴ قهرمان مدیریت مصرف برق خوزستان معرفی شدند و هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

در راستای تشویق مشترکان به کاهش مصرف برق در پیک تابستان، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ۴ نفر از قهرمانان مدیریت مصرف برق در این استان تجلیل و به هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در قالب کمک هزینه  اهدا می‌کند.

کامران حدادی، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۴ نفر که از شهرهای ایذه (دو مشترک)، صیدون و ماهشهر هستند، با کاهش بیش از ۱۵ درصدی مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، به عنوان قهرمانان مدیریت مصرف برق استان به قید قرعه انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری پویش "با انرژی" توسط این شرکت، افزود: در این پویش، به کلیه مشترکینی که در طول فصل تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

حدادی همچنین از برگزاری قرعه‌کشی ۳ دستگاه خودروی سواری اتوماتیک در بین مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: علاوه بر این، ده‌ها جایزه نقدی ۱۰۰ میلیونی، ۱۰ میلیونی و ۱ میلیونی و همچنین هزاران بسته اینترنتی به مشترکینی که در این پویش شرکت کرده و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اشاره به اعمال بیش از ۱۰ میلیارد تومان تخفیف در صورت حساب‌های مشترکان کم‌مصرف، از همه مردم استان خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۹:۳۸

هر روز برق قطع میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۲۰:۴۱

تا کی ما باید این گرما رو اینجوری سپری کنیم الان که دارم اینو مینویسم برق حدود 2 ساعت که قطع هیچکی هم پیرو این قضیه نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۶:۳۰

سازمان پول خسارات لوزام سوخته ۵ سال پیش مان نداده خواهشن پیگیری کنید ممنون میشم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۴:۳۰

من فقط یخچال یه کولر مصرف داریم حتی شب ها با چراغ موبایل استفاده میکنم هیچ جایزه هم بهم ندادند