• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403050704198
  • خبرنگار : 50604

۲۹ موکب گلستانی آماده خدمت رسانی در اربعین هستند

۲۹ موکب گلستانی آماده خدمت رسانی در اربعین هستند

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از خدمت رسانی ۲۹ موکب گلستانی به زوار حسینی در مسیر اربعین خبر داد.

سبدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح یکشنبه ۷ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت‌های دولت مردمی در گلستان در حوزه مواکب اربعین، تفاوت‌های بسیاری نسبت به گذشته شاهد هستیم و یک موکب که به نام گلستان شناخته شده بود به بیش از ۲۹ موکب افزایش یافته است.

وی بیان کرد: از تلاش‌های فرمانداری‌ها و فرمانداران به‌ویژه فرماندار شهرستان آق‌قلا که علی‌رقم سختی‌ها و مشکلات فراوان، راهپیمایی اربعین و دل‌دادگان اربعین را برگزار کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: در ستاد اربعین با ۳ موضوع مواجه هستیم یکی زائران که باید کار آنها را تسهیل و تسریع نماییم و دوم مواکب که مطالباتی از ستاد دارند و ستاد نیز مطالباتی از آنها دارد که باید با جلسات مستمر و تخصصی، دغدغه‌های دو طرف رفع شود از جمله مسائل امنیتی، بهداشتی، پشتیبانی، ارز و دیگر موضوعات که باید تدبیر شود.

مهاجر گفت: موضوع بعدی دلدادگان اربعین است که فرصت‌ها و بسترهایی که در این حوزه ایجاد می‌شود به مراتب بیشتر از اربعین است که باید از آن استفاده و بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: از صدا و سیمای گلستان انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی بیشتری در موضوعات مربوط به اربعین داشته باشد و مردم را نسبت به این سفر و تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده آگاه نماید و از بار اطلاع‌رسانی در دقیقه ۹۰ بکاهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل راهداری باید تدابیر لازم را برای مدیریت ناوگان ترابری و حمل و نقل لحاظ نماید تا علاوه بر تامین اتوبوس لازم برای زائران اربعین اختلالی نیز در سیستم حمل و نقل عادی مردم ایجاد نشود و به نام اربعین نارضایتی در جامعه ایجاد نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha