• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050704174
  • خبرنگار : 50228

ابتکار باشگاه فولاد برای قطع دست واسطه‌ها و افراد فرصت طلب

ابتکار باشگاه فولاد برای قطع دست واسطه‌ها و افراد فرصت طلب

ایسنا/خوزستان پس از گذشت چند روز از طرح گسترده آکادمی باشگاه فولاد خوزستان با همکاری هیات فوتبال استان در مراکز منتخب، این طرح که با استقبال گسترده فوتبالیست‌ها همراه بود و هیچ استعدادی از چشم استعدادیاب‌ها دور نمانده است.

چند روزی از طرح گسترده آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با همکاری هیات فوتبال استان خوزستان در مراکز منتخب  اهواز، خرمشهر، هویزه، اندیمشک، شوش، شوشتر، رامهرمز، قلعه تل، بهبهان، ماهشهر و مسجدسلیمان می گذرد.

به گزارش ایسنا، در این طرح که با استقبال گسترده فوتبالیست ها همراه بود، استعدادیاب های باشگاه فولاد و هیات فوتبال، متقاضیان را با دقت مورد ارزیابی قرار داده و نفرات برتر را جهت بررسی بیشتر انتخاب کردند.

طرح استعدادیابی آکادمی فولاد خوزستان امسال با تلاش هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل، علی اکبر مهدی پور مدیر ورزش حرفه ای و قهرمانی و سیاوش بختیاری زاده مدیریت  آکادمی باشگاه و همچنین همکاری هیات فوتبال استان خوزستان و شهرستان ها در ۱۰ پایگاه انجام می شود.

احمد رضا تاجمیری دشتکی یک پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا درباره این طرح، گفت:  خوزستان اولین استان در کشور بود که از سالیان دور با فوتبال آشنا شد و پس از آن این رشته به پایتخت و سایر استان‌ها گسترش یافت؛ اما خوزستان و خطه جنوب از همان ابتدا جایگاه و پایگاهی بسیار مهم و محکم برای فوتبال بود و بدون شک می توان گفت که فوتبال خوزستان همواره ستون محکمی برای پایداری و اقتدار فوتبال در کشورمان بوده است.

او ادامه داد: در میان تیم‌های فوتبال ایران، باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به کارخانه‌ بازیکن‌سازی شده است. کارخانه‌ای که از چند دهه‌ پیش تا به امروز، توانسته از دل شهرهای دور و نزدیک استان، استعدادهای نهفته را کشف و شکوفا کند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه حضور فوتبالیست‌های باشگاه فولاد خوزستان در رده‌های مختلف سنی تیم ملی فوتبال کشورمان گواه این ادعاست، اظهارکرد: امسال باشگاه فولاد خوزستان دست به ابتکار منحصر به فردی زد و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و برای کشف بهتر استعدادهای استان و همچنین برای قطع دست واسطه ها و افراد فرصت طلبی که متاسفانه سال های قبل به بهانه معرفی کردن بازیکن به تیم های پایه، جیب برخی خانواده ها را خالی می کردند، امسال نقطه به نقطه به دنبال استعداد است و این کار بسیار ارزشمندی است که مسوولان باشگاه فولاد با همکاری هیات فوتبال خوزستان انجام داده اند و تاکید می کنم خوزستان معدن بیکران الماس‌های تراش نخورده است.

او تاکید کرد: امروز اهالی فوتبال خوزستان از وضعیت تیم های مورد علاقه خود در فصل نقل و انتقالات راضی نیستند و نباید حق جوانان مستعد به خاطر جذب غیر بومی های درجه چندمی مثل سال های گذشته ضایع نشود و به همین دلیل فوتبالی های خوزستان به انتصاب مدیران بومی در راس مدیریت و آکادمی باشگاه هایی چون فولاد و استقلال خوزستان امیدوار شده اند و این موضوع را باید جدی بگیرند که چهار گوشه این استان پر از استعدادهای ناب است و از تیم های دسته سومی گرفته تا بهترین تیم های باشگاهی لیگ برتری و تیم های ملی در رده های سنی مختلف همگی از وجود جوانان خوزستانی بهره برده اند و مگر می شود تمام تیم های کشور فوتبالیست خوزستانی بخواهند اما تیم های خوزستانی آنها را نخواهند؟

تاجمیری دشتکی گفت درباره انتقاد برخی افراد در خصوص انتخاب بختیاری زاده به عنوان مدیر آکادمی فولاد، گفت: فوتبال ایران با وجود همین نخبه های خوزستانی است که ایران است. چه کسی رنج های یک فوتبالیست خوزستانی از جمله سیاوش بختیاری زاده که بهترین دوران جوانی اش را در این استان و زیر توپ و گلوله دشمن گذراند و به بهترین پیشنهادات جواب منفی داد، را می تواند توصیف کند؟ من مخالف چنین انتقادهایی هستم زیرا معتقدم بختیاری زاده مانند دورانی که مرد و مردانه در میدان ها به زمین می رفت و دل هزاران خوزستانی را شاد می کرد، حالا نیز در لباس مدیر آکادمی پای کار ایستاده تا حق جوانان استانش را بگیرد و دست آدم های فرصت طلب و سودجو را قطع کند. به نظرم در استان خوزستان آن طور که باید و شاید قدر فرزندان خود را نمی‌دانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۶:۲۱

بسیاربسیارعالی وخیلی خوب ادکادمی فولادبایددرلیگ یک ودو وسه تیم داشته باشدونخبه انهارابه تیم خوددرلیگ برتربیاورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۶:۵۶

طرح بسیار ارزشمندی است و باعث قطع دست دلال ها در مقطع نوجوانان و جوانان میشود . و این طرح در آینده می‌تواند میلیون ها دلار نصیب باشگاه فولاد خوزستان کند . کما اینکه در قضیه ی فروش امین حزباوی همه دیدند که باشگاه چه سود هنگفتی از نقل و انتقال این استعداد ناب برد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۲۰:۰۶

شهرستان ایذه بااین همه پتانسیل مثل لیموچی وصدها فوتبالیست دیگه توی این شهر مراکز منتخب نمیزنه. به اندازه یه تیم فوتبال لیگ برتری بازیکن داره توی کشور

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۲۲:۲۹

لیموچی کازرونی هست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۰۱:۴۹

لطفا جعفر سلمانی بازیکن خوب و آینده دار خوزستانی جذب کنید .