• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403050603822
  • خبرنگار : 71610

پیام پزشکیان به پادشاه بحرین

پیام پزشکیان به پادشاه بحرین

خبرگزاری رسمی بحرین از پاسخ رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به پیام تبریک پادشاه این کشور و تشکر از وی به خاطر این تبریک خبر داد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) در این باره گزارش داد: محمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین پاسخی را از جناب آقای دکتر ممسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به نامه تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دریافت کرد.

طبق این گزارش، پزشکیان در پاسخ خود از پادشاه بحرین به خاطر تبریک و ابراز احساس برادرانه در پیام تبریک تشکر و و قدردانی کرد.

بنا گزارش داد که پزشکیان همچنین بر تمایل خود برای تقویت روابط دوستانه میان ۲ کشور و به طور کلی کشورهای همسایه و منطقه بر اساس همکاری، گفت‌وگو و احترام متقابل تاکید کرد.

رئیس جمهور منتخب ایران در پیام خود خاطرنشان کرد که دولت وی به تعمیق روابط با کشورهای همسایه و توسعه روابط با بحرین اهمیت ویژه‌ای خواهد داد.

خبرگزاری بنا در ادامه اضافه کرد که پزشکیان با آرزوی سلامتی و شادکامی برای پادشاه بحرین ، برای ملت این کشور سعادت و پیشرفت روزافزون را از خداوند متعال خواستار شد.

پادشاه بحرین پیشتر در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۱۸:۲۴

به امید موفقیت دولت جدید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۲۰:۲۲

به امید خداوند و دعای خیر مردم انشالله موفق باشید بردار بزرگوار جناب آقای دکتر پزشکیان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۲۰:۲۸

از پروردگار بزرگ درخواست موفقیت هرچه بیشتر برای رییس جمهور خوب وعدالتخواه کشورمان وبه تبع آن موفقیت تمام مردمان ایران زمین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۶ ۲۰:۳۱

انشاالله رییس جمهور منتخب آقای پزشکیان با همکاری مسئولین متخصص ودلسوزومتعهدمملکت درانجام وظایف محوله موفق وحواسش به قشر ضعیف واسیب پذیر وبازنشتگان باشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۰۰:۴۹

سلام آقای پزشکیان تور خدا به این تعاونیاا رسیدگی کنید