• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403050603717
  • خبرنگار : 71516

واکنش حماس به اظهارات اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا

واکنش حماس به اظهارات اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره آمریکا با گفتن دروغ‌ها و افتراهای باطل برای تحریف حقایق تلاش کرد.

به گزارش ایسنا، «فتحی حماد»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار اسرائیل در سخنرانی خود در کنگره آمریکا برای تحریف حقایق از طریق دروغ پردازی و افتراهای باطل تلاش کرد. این جنایتکار تروریست از قتل کودکان، زنان و سالمندان و بمباران منازل و قتل بی‌گناهان دست بر نمی‌دارد. زمانی که نتانیاهو از رهبران مقاومت فلسطین در کنگره آمریکا حرف می‌زند این افتخاری برای اعضای مقاومت است که از سرزمین، مساله و ملت خود دفاع می‌کنند.

طبق گزارش الجزیره، وی افزود: نتانیاهو که از نظر سیاسی، نظامی و اطلاعاتی شکست خورده است، با قتل غیرنظامیان و ارتکاب نسل کشی برای جبران شکست‌های خود تلاش می‌کند. ما فلسطینی‌ها سخنان نتانیاهو برایمان مهم نیست و از ائتلاف‌های وی نمی‌ترسیم. بلکه یقین داریم که در یک ورطه بزرگ افتاده است.

فتحی حماد گفت: ما از آزادگان جهان می‌خواهیم این رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن را رسوا کنند. ما با خداوند و ملت بزرگ خود عهد می‌بندیم که به مبارزه تا زمان آزادی سرزمینمان و تشکیل کشور فلسطین ادامه دهیم.

نتانیاهو چهارشنبه شب در سخنان خود در کنگره آمریکا گفت: «ما در یک ۲ راهی تاریخی هستیم، خاورمیانه در حال انفجار است و مناقشه بین تمدن ها نیست، بلکه بین بربریت و تمدن است. آمریکا و اسرائیل باید در کنار هم بایستند و وقتی این کار را انجام دهیم پیروز خواهیم شد و آنها شکست خواهند خورد. آمدم تا به شما اطمینان دهم که پیروز خواهیم شد.»

وی ادامه داد: «توانستیم ۱۳۵ گروگان را بازگردانیم که برخی از آنها از طریق عملیات نجات به اسرائیل بازگردانده شدند.

نتانیاهو حمله حماس به فلسطین اشغالی در تاریخ هفتم اکتبر را با حادثه ۱۱ سپتامبر تشبیه کرد و مدعی شد: «حمله ۷ اکتبر مشابه ۱۱ سپتامبر است که شدت آن ۲۰ برابر شده است.»

وی خاطرنشان کرد: «هر اندازه تحت فشار قرار گیریم، اجازه تکرار وقایع هفتم اکتبر را نخواهیم داد. تعداد تلفات جنگ غزه کمترین میزان در تاریخ جنگ‌های شهری است!حماس به دنبال بدنام کردن اسرائیل است تا ما را برای پایان دادن به جنگ قبل از رسیدن به پیروزی تحت فشار قرار دهد!»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha