• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403050603581
  • خبرنگار : 50022

دستگیری ۲۶۹ سارق و مالخر در  البرز

دستگیری ۲۶۹ سارق و مالخر در  البرز

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ‏انهدام ۳۰ باند سرقت و دستگیری ۲۶۹ سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند روز شنبه ششم مرداد بیان کرد: یازدهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت اخیر در سطح استان برگزار شد که در نتیجه آن ۳۰ باند سرقت منهدم و ۲۴۶ سارق به همراه ۲۳ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد:کشف ۱۱ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۷۳ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

وی با اشاره به کشف ۴۱ خودرو سرقتی افزود: در این طرح ۱۸۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت پلاک مخدوش و همچنین ۱۰ عدد موتور سیکلت سرقتی کشف شده است.

سردار هداوند بیان کرد: در اجرای این طرح از ۳۷۱ مورد ضایعاتی در سطح استان بازدید به عمل آمد و ۱۷ ضایعاتی غیرمجاز پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد:  ارزش ریالی اموال مسروقه در این طرح حدود بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار هداوند با اشاره به اعتراف سارقان این طرح به ۴۷۵ فقره سرقت در استان البرز و استان های همجوار گفت: ۳۳۹ مورد لوازم مسروقه و ۸۰ دستگاه گوشی سرقتی نیز در این طرح کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه ۲۹ نفر از اراذل و اوباش استان در این طرح دستگیر و ۲۱ قبضه سلاح غیرمجاز نیز کشف شده است گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مجرمان هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد و از مردم تقاضا داریم در راه مقابله با سرقت پلیس را یاری نمایند و توصی‌های پلیسی را به دقت مد نظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۸:۲۸

ای کاش این طرح دراستان فارس هم اجرا میشد مردم فیروز اباد بخصوص کشاورزان از دست سارقین سابقه دار ومتجاهر ومالخرخا وضایعاتی ها که کابل وسیم برق چاه های کشاورزی را به سرقت میبرند وبه مالخرها وسپس به ضایعاتیها میفروشند ذله شده اند ودادرسی هم نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۱:۱۶

ممنون از زحمات پلیس های خوب وزحمتکش کشورمون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۶:۳۶

خداروشکر به اسم افغانها تمام نشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۳:۳۱

سلام درود به شرفتان انشلاه کی نوبت ماهدشت کرج می‌رسد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۵:۵۸

جدیدا دزد ها خودشون رو شبیه آدم پولدارها میکنند و کارشون رو میکنند همین دیروز صبح انگشتر طلای مامانمو تو راه نانوایی نظرآباد نوکند ازش گرفتن خواهشاً مواظب باشید