• شنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403050603358
  • خبرنگار : 50121

شهردار:

۶۰ درصد معابر شهری اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد

۶۰ درصد معابر شهری اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: با برآوردهای به عمل آمده ۶۰ درصد از معابر و خیابان‌های این شهر به روکش آسفالت نیاز دارد که با بودجه کنونی شهرداری امکان ترمیم آسفالت تمامی مناطق شهری در کوتاه مدت وجود ندارد.

معین مهدانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیازی که در شهر اردستان احساس می‌شد و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش زیرساخت‌های تفریحی در شهر، شهرداری اردستان در تلاش است تا یک مجموعه شهربازی را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردستان ایجاد کند.

وی با اشاره به دومین نشست با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی شهربازی در اردستان، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و وضعیتی که پارک پردیسان اردستان داشت، این مکان با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به یک مجموعه خانوادگی و تفریحی تبدیل خواهد شد و در کنار آن شهربازی نیز راه‌اندازی می‌شود.

شهردار اردستان گفت: موافقت‌های لازم با بخش خصوصی صورت گرفته و اکنون به دنبال مجوزهای استانی آن هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید فاز اول این مجموعه امسال افتتاح می‌شود.

مهدانیان ارتقای کیفی پارک‌های سطح شهر را یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تعدادی بازی خلاقانه و دسته جمعی ویژه نوجوانان و جوانان در پارک شهدای گمنام شهرداری نصب شده است و به مرور وسایل مابقی پارک‌های شهر ارتقا خواهد یافت.

وی مطالبه اصلی مردم اردستان را همچنان بهبود آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به دریافت قیر دولتی برای یک ماه آینده دو خیابان اصلی شهر شامل خیابان هلال احمر و لاین دوم خیابان اصلی شهرک امام حسن به طور کامل آسفالت می‌شود. همچنین المان جدید میدان پرستار اردستان تا پایان سال رونمایی می‌شود.

شهردار اردستان با بیان اینکه هر خانواری که در کوچه و محله مشکلی درزمینه آسفالت داشته باشد محله خود را در اولویت می‌بیند، گفت: با توجه به مطالبه‌ای که در خصوص وضعیت آسفالت در محلات قدیمی شهر وجود دارد، پیگیر دریافت ۱۲۰ تن قیر یارانه‌ای برای آسفالت بافت‌های قدیمی شهر هستیم و به محض دریافت آسفالت‌ریزی در هفت محله قدیمی شهر شروع خواهد شد.

مهدانیان خاطرنشان کرد: با برآوردهای به عمل آمده ۶۰ درصد از معابر و خیابان‌های این شهر به روکش آسفالت نیاز دارد که با بودجه کنونی شهرداری امکان ترمیم آسفالت تمامی مناطق شهری در کوتاه مدت وجود ندارد. بعضاً شاهد گلایه‌های بسیاری از وضعیت آسفالت معابر هستیم و این در حالی است که کارها طبق برنامه در حال انجام بوده، اما سطح معابر و خرابی آن‌ها به حدی وسیع است که طی یک سال نمی‌توان وضعیت را سامان داد.

وی با بیان اینکه عمده مشکل خرابی آسفالت مربوط به بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال قبل می‌شود و حفاری‌هایی که در سال‌های قبل انجام شده است، گفت: شهرداری اردستان توان خرید قیر به‌صورت آزاد را ندارد و باید علی‌رغم اینکه منتظر قیرهای دولتی باشیم، با کمک مسئولان شهرستانی رایزنی‌هایی را برای دریافت قیر داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha