• پنجشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403050402582
  • خبرنگار : 50163

شهردار ابهر:

پروژه‌های شهری ابهر بر اساس نیازسنجی انجام می‌شود

پروژه‌های شهری ابهر بر اساس نیازسنجی انجام می‌شود

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: اجرای پروژه‌های شهری در ابهر بر اساس نیازسنجی است.

رضا حیدری امروز (پنج‌شنبه ۴ مرداد ماه) در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های شهری ابهر، با بیان اینکه سال گذشته مقرر شد بازگشایی کوچه شهید سجادی شریف آباد شروع شود تا مشکل چندین ساله این منطقه مرتفع گردد، اظهار کرد: با آماده شدن انشعابات و زیرساخت‌ها در این مسیر شهرداری در اسرع وقت بحث آسفالت‌ریزی آن را نیز انجام خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز اول پروژه پیاده‌روسازی و پیور پروژه پارک شهید فهمیده شناط، عنوان کرد: این پروژه به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع بوده و برای آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار ابهر با توضیح اینکه برنامه‌های خاصی برای پارک شهید فهمیده در نظر گرفته‌ایم، اذعان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان قرار است امکانات ورزشی نیز به این پارک ملحق شود.

وی با توضیح اینکه در همه مناطق شش گانه ابهر پروژه‌های عمرانی در جریان است و کار انجام می‌شود، گفت: در هر ناحیه به وسع خود و برابر بودجه ابلاغی پروژه‌ها در حال پیشروی است اما نباید این نکته را از نظر دور داشت کار عمرانی به ویژه بازگشایی به سادگی امکان‌پذیر نیست.

 حیدری با تاکید بر اینکه کمک‌ در حل مشکلات شهری به ویژه در حوزه تملک برای بازگشایی‌ها باقیات و صالحات است زیرا مردم یک عمر از منافع آن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: با همکاری مردم است که شهر چهره زیبا و پویا به خود می‌گیرد و هر چه این همکاری تداوم یابد شاهد توسعه روز افزون ابهر خواهیم بود.

شهردار ابهر با اشاره به پروژه میدان‌گاه شریف آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شریف آباد یکی از کانون‌های اصلی عزاداری‌ها در ابهر محسوب می‌شود قول داده بودیم که پروژه میدان‌گاه تا ماه محرم آماده شود که خوشبختانه این موضوع محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه ما خادم مردم هستیم و همه تلاشمان را برای انجام کارهای جهادی به کار خواهیم بست، افزود: پروژه میدان‌گاه حدود ۲۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است .

شهردار ابهر با بیان اینکه به مردم شریف آباد قول می‌دهیم که شاهد انجام کارهای خوبی در این منطقه خواهیم بود، گفت:  از اقدامات خوب در شریف آباد پیاده‌راه سلامت، جدول‌گذاری، بازگشایی، آسفالت معابر و .....است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی و سنگ فرش بوستان شهید فهمیده شناط با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی، تصریج کرد: در همین راستا پروژه بازگشایی کوچه شهید سجادی شریف آباد به اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه هدف شورا و شهرداری خدمت به شهروندان فهیم ابهری است، خاطر نشان کرد: نیازسنجی برای اجرای پروژه‌ها و همچنین کار کردن طبق برنامه از اولویت‌های کار شهرداری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha