• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403050302408
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اقدام اهالی یک روستا در ترمیم راه

اقدام اهالی یک روستا در ترمیم راه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اهالی یک روستا از بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در اقدامی جالب و جودجوش نسبت به ترمیم جاده دسترسی روستا اقدام کردند.

اخیرا تصویری جالب و قابل تامل از اهالی روستای «اَلگن» در بخش «چاروسا» از توابع شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و برخی رسانه‌های این استان منتشر شده که در اقدامی خودجوش با یک وانت سایپا و ملات سیمان چاله و چوله های مسیر ارتباطی جاورده به الگن را ترمیم کردند.

حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه، امام جمعه شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا در واکنش به اقدام مردم روستای الگن به خبرنگار ایسنا گفت: آسفالت راه اصلی بخش چاروسا مشکل دارد.

وی افزود: جاده‌های روستاهای بخش چاروسا از جمله الگن با مشکل جدی مواجهند که جاده روستای الگن سال گذشته بخشی از آن روکش آسفالت شده که از سمت جاورده بخشی از جاده این روستا نیاز به ترمیم دارد و بخشی از آن نیز تخریب شده است.

حیدرخواه اظهار کرد: با توجه به اینکه روستای الگن روستای گردشگری پذیر است مسئولان قول‌هایی دادن که مشکل جاده این روستا رفع شود اما تا کنون رفع نشده است. 

اقدام اهالی یک روستا در ترمیم راه

امام جمعه شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: البته این مشکل را در رابطه با جاده دسترسی امام‌زاده سید محمید و آبشار کمر دوغ نیز داریم که باید مسئولان و متولیان امر در این زمینه اقدام جدی کنند.

حیدرخواه بیان کرد: از اقدام مردم. روستای النگ تقدیر و تشکر می‌کنم که باعث شده مسئولان را متوجه مشکلات جاده‌های این بخش کنند و در واقع مسئولان را نسبت به این مسأله امر به معروف و نهی از منکر کنند.

 روستای گردشگری و تاریخی اَلگن با ۷۰ خانوار جمعیت در فاصله حدود ۷۰ کیلومتری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه است. جمعیت بخش چاروسا در سال‌های قبل بیش از ۵۰ هزار نفر بود که هم اکنون جمعیت این بخش بدلیل نبود امکانات و خدمات دهی مناسب و مهاجرت به ۲۳ هزار نفر رسیده است.

انتهای یپام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha