• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403050302098
  • خبرنگار : 50444

افزایش حدود ۴ درجه‌ای دمای هوا تا روز شنبه در خراسان شمالی

افزایش حدود ۴ درجه‌ای دمای هوا تا روز شنبه در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از افزایش حدود چهار درجه‌ای دمای هوا تا روز شنبه در استان خبر داد.

مظاهر عظیم‌زاده دوین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش بینی می‌شود از امروز روند افزایش دما در تمام نقاط استان آغاز شود و در روزهای جمعه و شنبه به اوج خود برسد.

وی گفت: طبق آخرین بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، جو نسبتا پایداری را برای امروز در استان انتظار داریم.

سرپرست اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان افزود: آسمان امروز صاف، همراه با افزایش وزش باد در بعضی ساعات از جمله بعد از ظهر وزش باد لحظه‌ای شدید و گرد و خاک به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.

عظیم‌زاده ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده نیز جو نسبتا ناپایدار همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات مه رقیق و افزایش وزش باد، گاهی وزش باد لحظه‌ای شدید و گرد و خاک به ویژه در نقاط جنوبی استان و اواخر وقت روز پنجشنبه نیز در شمال غربی استان احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

عظیم‌زاده بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوای فردا در بجنورد ۳۴، اسفراین ۳۵، بام و صفی‌آباد ۳۶، جاجرم ۳۸، راز و جرگلان ۳۲، سملقان ۳۳، شیروان ۳۶، فاروج ۳۵، گرمه ۳۸ و مانه ۳۳ درجه سانتیگراد باشد.

عظیم‌زاده گفت: برای شنبه نیز پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا در بجنورد به ۳۸، اسفراین به ۳۸، بام و صفی‌آباد به ۳۹، جاجرم به ۴۱، راز و جرگلان به ۳۷، سملقان به ۳۵، شیروان به ۳۹، فاروج به ۳۸، گرمه به ۴۱ و مانه به ۳۵ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: اکنون دمای هوا در بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۳۳ درجه همراه با باد و گرد و خاک است و در حداکثر دما به ۳۴ درجه خواهد رسید. کمینه دمای هوا در بجنورد فردا ۲۲ درجه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha