• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403050302094
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می‌شود

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی اولین دوره «طرح ملی توانمندسازی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسری کشور» با هدف توانمندسازی دانشجویان در حوزه کسب‌وکار از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۸ مردادماه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

اولین دوره طرح ملی مهارت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر (آزاده، جانباز، همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز بالای ۲۵ درصد رزمندگان) توسط اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مردادماه سال جاری با میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در تابستان ۱۴۰۳ و ۳۶ رشته هنری و مهارتی برگزار می‌شود.

این دوره مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل کارگاه‌های آموزشی مهارت در رشته‌های فنی و هنری می‌باشد که دانشجویان در پایان دوره در رشته‌ای که شرکت نموده‌اند صاحب مهارت اولیه خواهند شد و زمینه مهارتی و شغلی فراهم می‌شود تا دانشجو بتواند در حین تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کند.

این طرح طی ۱۰ روز و در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۹ مردادماه ویژه دانشجویان پسر و ۱۹ تا ۲۸ مردادماه ویژه دانشجویان دختر برگزار خواهد شد و برگزاری دوره کاملاً رایگان بوده و هزینه طرح از طریق سازمان دانشجویان تأمین گردیده است.

اولین دوره طرح ملی مهارت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برای اولین‌بار در تبریز با حضور ۲۰۰ دانشجو پسر و ۲۰۰ دانشجو دختر از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی برگزار می‌شود و کارگاه‌های مهارتی این رویداد کوتاه‌مدت بوده است و در حاشیه این دوره برنامه متنوع فرهنگی، تفریحی، گردشگری و ورزشی پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، این رویداد مهارت‌افزایی در ۳۶ رشته هنری و مهارتی از جمله قلم‌زنی، انگشتر سازی، پایه جواهرسازی، حکاکی فلز، میناکاری، تراش شیشه، نقاشی روی شیشه، آینه‌کاری، خاتم‌کاری، معرق چوب و منبت، مدل قالب سفال، کار با چرخ سفالگری، ساخت سفال، نقاشی روی کاشی و سفال، بافت فرش و گلیم، طراحی سنتی و...برگزار می‌شود و تمام امکانات رفاهی، آموزشی، اسکان، تفریحی و... برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است. دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha