• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403050302058
  • خبرنگار : 71610

ضربات هوایی و زمینی رزمندگان مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

ضربات هوایی و زمینی رزمندگان مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان پس از گذشت ۲۹۲ روز ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما با انجام یک کمین در منطقه «لفه بدر» در محله «تل السلطان» واقع در شهر «رفح»، نفربر ارتش دشمن را با خمپاره ضد زره هدف قرار دادند.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، در این بیانیه آمده است: در این عملیات نفربر دشمن به صورت دقیق هدف قرار گرفته شد و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

گروه نیروهای عمر القاسم همچنین اعلام کرد که با انجام یک حمله توپخانه‌ای یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «کیسوفیم» هدف قرار داد.

این گروه همچنین در عملیاتی مشترک با گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خط امدادرسانی به نیروهای رژیم صهیونیستی در محور «نتزاریم» را با خمپاره سنگین بمباران کرد.

گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای خبر داد: با راکت‌های «۱۰۷» محل تجمع نظامیان دشمن در محور نتزاریم واقع در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادیم.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با انفجار یک بمب «شواظ» یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «بنی سهیلا» در شرق خان‌یونس هدف قرار داده و آن را منهدم کردند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha