• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403050301984
  • خبرنگار : 71660

هشدار سی‌ان‌ان به کامالا هریس: ترامپ محبوب‌تر از همیشه است

هشدار سی‌ان‌ان به کامالا هریس: ترامپ محبوب‌تر از همیشه است

تلویزیون سی‌ان‌ان گزارش کرد، حتی اگر «کامالا هریس» رسما نامزد حزب دموکرات شود، با رقیبی همچون «دونالد ترامپ» مواجه خواهد شد که محبوبیتش اکنون بیش از پیش افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، پس از کناره‌گیری «جو بایدن» از نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به دنبال فشارهای فزاینده از سوی هم‌حزبی‌هایش در رابطه با عملکرد ضعیف رئیس‌جمهور بایدن در اولین مناظره انتخاباتی، «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا جایگزین بایدن شده و احتمالا در کنوانسیون ملی حزب دموکرات رسما به عنوان نامزد حزب معرفی خواهد شد.

«هری انتن» گزارشگر ارشد داده‌های سیاسی تلویزیون سی‌ان‌ان در هشدار به حزب دموکرات گفت: «حتی اگر هریس معاون رئیس‌جمهور نامزد انتخابات شود، با ترامپ مواجه خواهد شد؛ رئیس‌جمهور سابقی که هرگز تا این اندازه محبوب نبوده است.»

او با استناد به چندین نظرسنجی‌ سی‌ان‌ان تاکید می‌کند که میزان محبوبیت ترامپ بالاتر از دوران ریاستش است و شکست او در انتخابات ماه نوامبر چالشی برای هریس خواهد بود.

این گزارشگر سی‌ان‌ان تاکید کرد: «دموکرات‌ها نقشه‌ای را برای جایگزینی بایدن پیاده کردند اما آنها همچنان باید دونالد ترامپ را شکست دهند و ترامپ اکنون قوی‌تر و محبوب‌تر از پیش شده است.»

او هم‌چنین ضمن اشاره به نظرسنجی‌های دیگری از جمله ای‌بی‌سی نیوز/ ایپسوس و نظرسنجی دیگری از سوی دانشگاه کوینیپیاک افزود: «ما می‌دانیم که دونالد ترامپ به لحاظ تاریخی نامحبوب بوده اما با نگاهی به این نظرسنجی‌ها متوجه می‌شویم که پس از کنوانسیون حزب ملی جمهوری‌خواهان او در نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/ ایپسوس بالاترین میزان محبوبیت خود را با ۴۰ درصد کسب کرد. البته این فقط یک بار رخ نداده است. نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک محبوبیت ترامپ را ۴۶ درصد – بالاترین حد خود – نشان داده است.»

گزارشگر ارشد سی‌ان‌ان خاطرنشان کرد: «دونالد ترامپ بیش از پیش محبوب‌تر شده است. اگر کامالا هریس می‌خواهد در انتخابات پیروز شود، باید عملکردی بهتر از این داشته باشد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha