• چهارشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403050301857
  • خبرنگار : 71588

واکنش حماس به ویدیوی جعلی «تهدید به قتل در پاریس»

واکنش حماس به ویدیوی جعلی «تهدید به قتل در پاریس»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ویدیوی جعلی منتشرشده توسط فعالان شبکه‌های اجتماعی که در آن شخصی تهدید می‌کند که به دلیل مشارکت رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس، دست به عملیات کشتار در این شهر خواهد زد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عزت الرشق، از رهبران جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حساب‌های کاربری وابسته به دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی ویدیویی جعلی و منسوب به مقاومت را منتشر کردند که شخصی در آن تهدید می‌کند به دلیل مشارکت این رژیم در المپیک پیش ‌رو در پاریس دست به عملیات کشتار در این شهر خواهد زد.

براساس گزارش وبگاه عربی ۲۱، الرشق خواستار تحریم رژیم اشغالگر در تمامی زمینه‌ها در واکنش به کشتار و جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه شد.

فعالان مجازی در شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر ویدیویی را منتشر کردند که در آن شخصی که صورت خود را با چفیه فلسطینی پوشانده و پرچم فلسطین را در دست گرفته است، می‌گوید: مبارزه ما علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد و به مردم فرانسه و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه پیامی داریم و آن این است که شما از رژیم صهیونیستی در جنگ جنایتکارانه‌اش علیه ملت فلسطین حمایت کرده‌اید، به آنها سلاح داده‌اید و به کشتن برادران و کودکان‌ ما کمک کرده‌اید.

نحوه صحبت کردن این شخص به زبان عربی در این ویدیو نشان می‌دهد که او یک خارجی غیرعرب است. او در ادامه گفته است: شما، صهیونیست‌ها را به بازی‌های المپیک دعوت کردید و بهای کاری که کرده‌اید را پرداخت خواهید کرد و رودهایی از خون در خیابان‌های پاریس جاری خواهد شد.

شخص داخل این ویدیو در پایان سخنانش یک سر عروسکی بریده شده خون‌آلود را بالا گرفت.

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از جمعه ۵ مرداد آغاز و در ۲۱ مرداد به پایان خواهد رسید.

اشغالگران صهیونیست از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند، در نتیجه این حملات بیش از  ۳۹ هزار تن شهید و بیش از ۹۰ هزار تن دیگر که بیشترشان زن و کودک بودند، زخمی شدند، علاوه بر اینها هنوز پیکرهای هزاران شهید فلسطینی زیر آوارها و در مسیرها باقی مانده و نیروهای امداد و نجات به آنها دسترسی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha