• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403050201484
  • خبرنگار : 50972

افتتاح اولین روستا بازار مشهد

افتتاح اولین روستا بازار مشهد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: افتتاح اولین روستابازار مشهد با هدف معرفی و فروش محصولات ارگانیک روستایی است و اگر استقبال مردمی خوب باشد، ان‌شاالله این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

  اولین روستا بازار عصر امروز، ۲ مرداد ماه با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، و محسن داوری، فرماندار مشهد در محل چهارراه مخابرات مشهد افتتاح شد.

محسن داوری ضمن بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از  فرصت‌های ایجاد شده در دولت سیزدهم، ایجاد ظرفیتی در روستاها بود که طی آن وام‌هایی به روستاییان با هدف فرآوری محصولات روستایی و عرضه به بازار پرداخت شد. 

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق در سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد افتاد. 

فرماندار مشهد بیان کرد: هدف از احداث روستابازار، از میان برداشتن واسطه‌ میان تولیدکننده اصلی و خریدار است. بدین ترتیب مردم با مراجعه به این محل می‌توانند محصولات روستایی و ارگانیک را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنند. بنابراین اگر از این روستابازار استقبال شود، قطعا در سطح شهر دوباره تکرار خواهد شد.

داوری ادامه داد: به تمام واحدهای حاضر در این روستابازار از پیش وامی برای تولید این محصولات، تعلق گرفته است. مواردی که اعلام درخواست وام کرده‌اند، ارزیابی شده است و در حال حاضر این امکان و فرصت وجود دارد. قطعا پس از تکمیل پرونده، وام‌ها پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد تومان وام با بهره کم در سطح شهرستان به روستاییان و مشاغل خانگی پرداخت شد. 

فرماندار مشهد گفت: ویژگی این محصولات ارگانیک بودن آن‌ها است و تمامی این محصولات دارای مجوز هستند. این روستا بازار اولین بازار برای معرفی و فروش محصولات ارگانیک روستایی است که اگر استقبال مردمی خوب باشد ان‌شاالله این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۲

ادرس؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۴ ۲۰:۵۰

گفتند چهارراه مخابرات