• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403050201176
  • خبرنگار : 71588

حدود ۶۲ درصد از نظامیان رژیم صهیونیستی موافق امضای معامله تبادل اسرا هستند

حدود ۶۲ درصد از نظامیان رژیم صهیونیستی موافق امضای معامله تبادل اسرا هستند

رسانه‌های عبری نظرسنجی‌ای را منتشر کردند که نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی موافق امضای معامله تبادل اسرا هستند.

به گزارش ایسنا، براساس نظرسنجی صورت‌گرفته، حدود ۶۲ درصد از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با امضای توافق مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه موافق هستند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۱.۸ درصد نظامیان صهیونیست شرکت‌کننده در این نظرسنجی موافق امضای این معامله و ۱۴.۴ درصد مخالف آن هستند؛ این درحالی است که ۷.۶ درصد نظری در این مورد ندارند و ۱۶.۲ درصد نیز درباره موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند.

پیشتر صدها هزار صهیونیست از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند که با معامله تبادل اسرا موافقت کنند و آنها بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را مسؤول تاخیر در دستیابی به توافق تبادل اسرا و بازگرداندن اسرا دانستند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت نوشت یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای اعزام تیم مذاکره‌کننده جهت ازسرگیری مذاکرات درخصوص آزادی اسرای صهیونیست نزد حماس تمجید کرد.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد مذاکره‌کنندگان صهیونیست به گفت‌وگو با میانجیگران درباره توافق آتش‌بس غزه در روز پنجشنبه ادامه خواهند داد.

دفتر بنیامین نتانیاهو امروز سه شنبه نیز اعلام کرد که نخست وزیر به خانواده‌های اسیران صهیونیست اطلاع داده است که به زودی توافقی حاصل خواهد شد که آزادی اسیران را تضمین می‌کند.

نتانیاهو روز دوشنبه در واشنگتن به خانواده‌ها گفت: «شرایط بدون شک در حال بهبود است. این یک شاخص خوب است.»

در شرایطی که روز یکشنبه جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا کنار کشید و معاونش کامالا هریس را به عنوان نامزد دموکرات‌ها معرفی و از او حمایت کرد، نتانیاهو قرار است در کنگره آمریکا سخنرانی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha