• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403050200878
  • خبرنگار : 50060

گلایه رئیس شورای شهر از مدیریت شهری قزوین

گلایه رئیس شورای شهر از مدیریت شهری قزوین

ایسنا/قزوین رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی شده است، گفت: علی‌رغم تأکید بسیار بر توجه به مناطق کم‌برخوردار و جنوب شهر، مدیریت شهری در ارائه کمترین خدمات شهری به این مناطق مانده و ضروری است در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

علی فرمانی در جلسه علنی شوری شهر با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین تک بعدی شده است، اظهارکرد: بنا نیست شهرداری قزوین فقط یک پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس را پیش ببرد و از باقی پروژه‌های مهم که تأثیر زیادی در رضایت شهروندان دارد غفلت کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی شورای شهر، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی و تک پروژه‌ای شده است و باید شهردار نسبت به این موضوع روند را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه زمان‌بندی پروژه‌ها از ابتدای شورای ششم مورد تأکید بوده است، بیان کرد: تسریع در اجرای پروژه و پیشرفت آن براساس اعلام زمان بندی تأثیر زیادی در صرفه‌جویی هزینه‌ها با توجه به وضعیت تورمی خواهد داشت.

فرمانی در ادامه از وضعیت نامناسب خیابان‌ها و معابر شهر ابراز گلایه کرد و گفت: در حال حاضر در فصل آسفالت‌ریزی و اجرای عملیات عمرانی هستیم و هیچ اقدام مؤثری در خصوص بهسازی وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر نمی‌بینیم این درحالی است که ۲ ماه دیگر فصل سرما و بارندگی آغاز می‌شود و فرصتی برای این کار وجود ندارد.

وی همچنین با تأکید براینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم توجه به مناطق کم‌برخوردار و محروم شهر بوده است، تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات رفاهی برای شهروندان به ویژه در نقاط منفصل شهری، مناطق جنوبی و کم‌برخوردار شهر از جمله مباحث کلیدی و اساسی اعضای شورای ششم بوده و هست.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بنده واقعاً نسبت به این مسئله ناراحت و متأسفم که علی‌رغم تأکید بسیار بر توجه به مناطق کم‌برخوردار و جنوب شهر، مدیریت شهری در ارائه کمترین خدمات شهری به این مناطق مانده و ضروری است در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha