• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403050200850
  • خبرنگار : 50534

آزمون‌های ورود به حرفه، در همه رشته‌های مهندسی در زنجان برگزار می‌شود

آزمون‌های ورود به حرفه، در همه رشته‌های مهندسی در زنجان برگزار می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه، در همه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود.

احسان ذبیحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه در همه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۴ و ۵ مرداد سال‌جاری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون‌ها شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌ برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌ مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین آزمونی در همه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌ مکانیکی، تاسیسات‌ برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه‌وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این آزمون‌ها در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از آزمون، آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی (ماده ۲۷) هم برگزار خواهد شد و در مجموع بیش از ۲۷۰۰ نفر در این آزمون‌ها شرکت خواهند کرد.

ذبیحیان تاکید کرد: داوطلبان آزمون می‌توانند از امروز به پروفایل شخصی خود بر روی وب‌سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://inbr.sanjeshserv.ir مراجعه کرده و پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha