• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403050100578
  • خبرنگار : 50649

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

‌ از هیچ تلاشی برای کمک به دولت جدید دریغ نمی‌کنیم

‌ از هیچ تلاشی برای کمک به دولت جدید دریغ نمی‌کنیم

ایسنا/فارس مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش با یادآوری اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در حوزه فعالیت‌های جهادی در این وزارتخانه‌ تأکید کرد: از هیچ تلاشی برای کمک به دولت جدید دریغ نمی‌کنیم.

 ضرغام پرنیان امروز، اول مردادماه در نشست با اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان فارس در شیراز، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید به مردم و تفکر جهادی اعتقاد داشت.

وی با تأکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبات شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: با دولت جدید همکاری خواهیم کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

پرنیان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیر عبدالهیان بسیار مظلوم بودند و آن‌طور که باید مردم آن‌ها را نشناختند، افزود: خدمات شبانه‌روزی شهید رئیسی از ایجاد بحران جلوگیری کرد و متاسفانه خدمات بزرگ و ارزشمند شهید جمهور روایت نشد و وی همچنان مظلوم است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در اوج مشکلات، کار بزرگ رتبه‌بندی را اجرایی کرد اما به خوبی روایت نشد و ظرفیت‌های اجتماعی موجود را مدیون ایشان هستیم. کار جهادی یعنی اینکه منتظر بودجه و امکانات نباشیم و جهادی یعنی کار کردن برای جبران کمبود امکانات است.

پرنیان تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی اقدام طلایی بود که شهید رئیسی آن را ریل‌گذاری کرد و در ادامه نهضت گسترده‌ای در کشور ایجاد شد و باید به این نکته اشاره کرد که سند تحول بنیادین یک ائتلاف ملی است.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج دانش‌آموزی منعقد کردیم در صورت تداوم در دولت جدید، تمام ساحت‌های تربیتی مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: تنها راه برون رفت ما از مشکلات بودجه‌ای، بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهادی است.

پرنیان با تصریح اینکه امسال ۱۱۰ مورد نشانه‌گذاری کردیم و این موضوع قبلاً ۴۰ مورد بوده است، اضافه کرد: در بحث فعالیت گروه‌های جهادی، در همه شهرها باید برآورد صورت بگیرد و بخشی از مشکلات آن‌ها حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha