• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403050100514
  • منبع : نمایندگی گیلان

تشدید نظارت بر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه در سفیدرود

تشدید نظارت بر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه در سفیدرود

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز یکم مرداد ماه در بازدید سرزده از حوزه قضایی سنگر به همراه معاونان در نشستی با حضور قضات و کارکنان این بخش، با تقدیر از قضات و کارمندان بخش سنگر، اظهار کرد: باید نقاط قوت را تقویت کرده و با رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها و توجه به برنامه عملیاتی در راستای ارتقاء دستگاه قضایی گام برداریم.

تشدید نظارت بر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه در سفیدرود

وی با اشاره به وجود پرونده‌های معوق در دادسرا، افزود: انتظار است که راهکارهای مناسبی برای کاهش پرونده‌های معوق اندیشیده شود زیرا وجود چنین پرونده‌هایی بی‌اعتمادی و نارضایتی مردم را به دنبال دارند.

رئیس شورای قضایی گیلان، رسیدگی را از وظایف محوری دستگاه قضایی دانست و گفت: پرسنل خدوم حوزه قضایی سنگر تمام تلاش خود را در راستای رسیدگی سریع و با دقت به پرونده‌های قضایی مبذول می‌کنند تا از اطاله دادرسی پرهیز شده و رضایت همشهریان نیز حاصل شود.

تشدید نظارت بر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه در سفیدرود

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه کارکنان حوزه قضایی سنگر رتبه نخست اجرای برنامه عملیاتی به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: در شاخص‌هایی مانند صلح و سازش نیز شاهد افزایش هشت درصدی در ماه‌های اخیر در این حوزه قضایی هستیم.

وی بررسی مسائل حقوق عامه از قبیل مشکلات کارگری، رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران را از دیگر اهداف بازدیدهای شهرستانی دانست و با اشاره به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به صنعت و اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی نیز با پیگیری و حل مشکلات حقوقی تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: پیگیری حل مشکل اسناد صادره در بستر رودخانه سفیدرود در دستور کار قضایی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، وی در ادامه این سفر و بازدید از یکی از معادن شن و ماسه، یکی از مصادیق حقوق عامه را برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه به طور گسترده از بستر رودخانه‌ها دانست و گفت: این برداشت‌های بدون ضابطه آسیب‌های جدی به محیط زیست وارد کرده که باید در اعطای مجوز و میزان برداشت، نظارت‌های لازم از سوی سازمان‌های متولی انجام شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha