• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050100193
  • خبرنگار : 50228

ملی پوش سابق فوتبال ایران:

فوتبالیست‌های خوزستانی زیر سایه قدرت واسطه‌ها محو شده‌اند

فوتبالیست‌های خوزستانی زیر سایه قدرت واسطه‌ها محو شده‌اند

ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق فوتبال ایران گفت: متاسفانه چند سالی است که جوانان خوب خوزستانی زیر سایه قدرت واسطه ها و بازیکنان درجه چندم غیربومی محو شده‌اند.

شهرام عطارزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در برهه کنونی که فوتبال خوزستان اوضاع و احوال چندان مناسبی ندارد و هر روز حاشیه‌ای برحواشی قبل افزوده می‌شود، به نظر می‌رسد انتخاب چهره های فوتبالی و پیشکسوت صاحب نام در راس باشگاه‌ها و خصوصا آکادمی‌ها و تیم‌های پایه، کار ارزنده ای است که توسط باشگاه فولاد و صنعت نفت آبادان صورت گرفت و پیشکسوتانی چون سیاوش بختیاری زاده و  عباس هاشمپور را به عنوان مدیران آکادمی انتخاب کردند. باید بتوانیم استفاده از تجربه گران‌بهای این دو چهره ماندگار فوتبال خوزستان در راستای موفقیت و روند رو به رشد فوتبال، بهترین بهره را ببریم و مطمئنا تجربه این عزیزان در کشف استعدادهای فوتبال کمک بسزایی به فوتبال خوزستان و کشور خواهد کرد.

او تاکید کرد: در لیگ برتر و لیگ یک و همچنین لیگ های پایه فوتبال باشگاه های خوزستان (فصل ۱۴۰۲)، گروهی از جوانان خوش درخشیدند و هنرنمایی این تعداد بازیکنان به حدی بود که بسیاری از بازیکنان باتجربه و قدیمی در حد فراموشی قرار گرفتند. رشد این گونه جوانان باعث شده تا در خصوص تیم های مطرح خوزستان در لیگ های کشور شاهد تحول یا در آینده شاهد دگرکونی باشیم. این موارد مهم را مدیرانی چون سیاوش بختیاری‌زاده‌ها که عمر خود را در میادین فوتبال سپری کردند، درک می کنند و می دانند در خوزستان چه استعدادهایی وجود دارد. متاسفانه چند سالی است که جوانان خوب خوزستانی زیر سایه قدرت واسطه ها و بازیکنان درجه چندم غیربومی محو شده اند و هیچ مسوول رده بالای فوتبال استان صدای اعتراضشان بلند نشده تا بگویند چرا این همه در حق جوانان بی ادعای خوزستانی جفا می شود اما حالا پس از سال ها در آکادمی فولاد و صنعت نفت مدیرانی از جنس فوتبال آمده اند و اعتقاد دارند که خوزستان در بدترین شرایط نیز می تواند به اندازه دو تیم کامل به تیم های ملی بازیکن تحویل دهد.

 وی با بیان اینکه فولاد خوزستان نمونه عینی مدیریت دوران مدرن در ورزش است، گفت: در میان تیم‌های فوتبال ایران، باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به کارخانه‌ی بازیکن‌سازی شده است. کارخانه‌ای که از چند دهه‌ پیش تا به امروز، توانسته از دل شهرهای دور و نزدیک استان، استعدادهای نهفته را کشف و شکوفا کند. گواه این ادعا، حضور فوتبالیست‌های باشگاه فولاد خوزستان در رده‌های مختلف سنی تیم ملی فوتبال کشور است. باشگاهی به تمام معنا که می داند در ورزش چه می خواهد و برای این خواسته و رسیدن به آن باید چه کند. نگاه مدیریتی در این باشگاه فراتر از نگرش برخی مدیران دیگر باشگاه‌هاست و با همین حربه نیز نتوانسته اند به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کنند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران اظهارکرد: رشد و توسعه فوتبال یک فرایند بلند مدت است و احیای گذشته فوتبال باید با حوصله، صبر و انجام تحولات اساسی در همه عصرها و ابعاد مدیریت فوتبال انجام شود و التبه مردم نیز نباید انتظار معجزه داشته باشند. همچنین حتما شنیده‌اید که یک دست صدا ندارد و این ضرب‌المثل در باشگاههای فوتبال هم صدق می‌کند و استفاده از تجربه پیشکسوتان، فوتبال پایه را به مسیر درست هدایت می‌کند و فوتبال‌مان باید به پیشکسوتان خود بهای لازم را بدهد و از تجربیات آنها استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha