• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403050100151
  • خبرنگار : 50469

‌پروژه آبرسانی به روستای «جوب دراز میرزابیگی» بخش کارزان در آستانه بهره‌برداری ‌

‌پروژه آبرسانی به روستای «جوب دراز میرزابیگی» بخش کارزان در آستانه بهره‌برداری ‌

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه جهاد آبرسانی درجوب‌دراز میرزابیگی بخش کارزان با ۸۰ درصد پیشرفت در آستانه بهره‌برداری است.

«محمد محمدی» با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه جهاد آبرسانی در ‌روستای جوب‌دراز میرزابیگی بخش کارزان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و با بهره‌برداری از این پروژه سه روستا با جمعیتی افزون بر  ۱۶۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی با تشریح وضعیت پروژه جهاد آب‌رسانی در استان ایلام گفت: فاز اول پروژه جهاد آبرسانی در استان ایلام با پیشرفت ۷۴ درصدی در حال اجراست که این پروژه امسال به اتمام و ۱۲۸ روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌کند.

مدیرعامل آبفا استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه جهاد آبرسانی به‌ جوب دراز میرزابیگی بخش کارزان گفت: خط انتقال این پروژه به طول ۴۱۰۰ متر با استفاده از لوله گالوانیزه به قطر ۴ اینچ، اجرا و حفر یک چاه آب به عمق ۸۰ متر به اتمام رسیده و در حال انجام عملیات برق رسانی هستیم که با اتمام آن، پروژه وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

محمدی با بیان اینکه اعتبار این پروژه  ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، تاکید کرد: پروژه مجتمع آبرسانی جوب‌دراز میرزابیگی، سه روستای چشمه خزانه، قنات آباد و سراب کارزان از توابع بخش کارزان واقع در شهرستان سیروان با ۵۰۰ خانوار و جمعیتی افزون بر ۱۶۰۰ نفر را تحت پوشش آب سالم، بهداشتی و پایدار قرار می‌دهد و مشکل افت فشار و یا قطعی آب در این روستاها را کاملا مرتفع می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفا استان ایلام، وی یادآور شد: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در دست اجرا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha