• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403043120293
  • خبرنگار : 50673

مشارکت ۸۶ میلیارد تومانی خیرین هرمزگانی در پویش اطعام و حسینی

مشارکت ۸۶ میلیارد تومانی خیرین هرمزگانی در پویش اطعام و حسینی

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مشارکت ۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومانی خیرین نیک اندیش در پویش «اطعام و احسان حسینی» خبر داد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، پویش «اطعام و احسان حسینی» همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان نیز توسط کمیته امداد استان و با همکاری اثربخش و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری، هیئت های مذهبی، گروه های مردمی و خیرین نیک اندیش آغاز و اجرایی شد.

باسره اظهار کرد: بر اساس آمارها از ابتدای ماه محرم الحرام، مردم شریف و خیرین نوع دوست استان هرمزگان با مشارکت خوبی که در پویش اطعام حسینی داشتند ، تا به امروز مبلغ ۸۶ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در قالب اجرای پویش اطعام و احسان حسینی هرمزگان در این ایام، به دو روش و در قالب پخت و توزیع غذای گرم(اطعام حسینی) و توزیع سبدهای معیشتی(احسان حسینی)، به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، ضمن تشکر و قدردانی از عموم خیرین معزز و مشارکت کنندگان نیکوکار در این پویش خداپسندانه که همواره یار و یاور این نهاد مقدس در خدمت رسانی به محرومان و نیارمندان هستند، گفت: از روزهای ابتدایی ماه محرم تعداد ۱۵۷ آشپزخانه در پویش«اطعام و احسان حسینی» فعال شده و کار پخت گرم با نیت اطعام عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند را برعهده داشته‌اند و تا کنون با همت و همکاری این آشپزخانه‌ها تعداد ۷۰۶ هزار و ۸۲۰ پرس غذای گرم به ارزش  ۸۳ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شده است که بر اساس برنامه ریزی ها و برآوردهای صورت گرفته امیدواریم تعداد آشپزخانه‌های فعال در این پویش تا پایان ماه صفر به بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با عملکرد طبخ و توزیع بالغ بر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان افزایش یاید. 

وی افزود: همچنین در این ایام تعداد ۵ هزار و ۸۰۶ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان نیز از محل جمع آوری کمک های مردمی و در قالب پویش احسان حسینی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان اهدا شده است.

باسره با بیان اینکه اجرای پویش "اطعام و احسان حسینی" تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت، یادآورشد: مردم نیکوکار و عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۶۴۸  نذورات و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان استان هرمزگان برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha