• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403043120153
  • خبرنگار : 50605

طی سه سال گذشته

۱۰ مدرسه به فضای آموزشی تیران افزوده شد

۱۰ مدرسه به فضای آموزشی تیران افزوده شد

ایسنا/اصفهان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون گفت: طی سه سال گذشته تاکنون۱۰ مدرسه با کمک خیران به فضای آموزشی این شهرستان افزوده شد.

امیر عرب، امروز(یکشنبه، ۳۱ تیر) در جریان بازدید از پروژه احداث مدارس تیران و کرون، اظهار کرد: طی سه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰ مدرسه در این شهرستان احداث و به مجموع فضاهای آموزشی این منطقه افزوده شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز بیش از ۳۰ پروژه احداث مدرسه و کلاس درس در این منطقه فعال بوده که با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان و خیران طی سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، به گفته معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون بخش عمده‌ای از پروژه‌های آموزش و پرورش به صورت خیرساز بوده و مردم در اجرای کل پروژه مشارکت دارند و دولت تنها سهم تجهیز این مراکز را بر عهده گرفته است.

عرب اضافه کرد: اگر مشارکت و کمک خیران در احداث مدارس رقم نخورده بود، مشکل کمبود فضای آموزشی یک چالش جدی برای آموزش و پرورش ایجاد می‌کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای این پروژه‌ها با خیرین همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: تخفیف در ارائه انشعابات از جمله این اقدامات بوده و دستگاه‌های اداری به سهم خود مشارکت داشته‌اند.

معاون فرماندار تیران و کرون، یادآور شد: دو باب آموزشگاه جدید نیز تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد که اقدامات تجهیز آن توسط آموزش و پرورش در حال انجام است.

عرب با بیان اینکه هم‌زمان با هفته دولت حدود ۵۰ پروژه خدماتی، اداری و اقتصادی در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: فرآیند بررسی پروژه‌ها و کمک به تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها توسط کارشناسان فرمانداری در حال انجام است تا لیست نهایی آماده و اعلام شود.

وی توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه را گامی مؤثر برای خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و یادآور شد: احداث مدارس، تداوم اجرای پروژه بیمارستان، توسعه گازرسانی و شبکه برق و مخابرات، زیرساخت‌های راهداری و رفع نواقص و مشکلات این عرصه از جمله اقدامات شاخص در حال انجام در تیران و کرون است که سهم بالایی در تأمین نیازهای منطقه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha