• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403043119876
  • خبرنگار : 71951

نهمین شهردار پاکدشت معارفه شد

نهمین شهردار پاکدشت معارفه شد

ایسنا/تهران فرماندار پاکدشت در مراسم معارفه شهردار پاکدشت گفت: مراسم‌ معارفه جابجایی امانت است و از این فرصت ‌ا برای خدمت به مردم باید استفاده کرد و شأن مسئول همین ادای وظیفه نسبت به آحاد مردم جامعه است.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در مراسم معارفه شهردار جدید پاکدشت گفت: انتخاب شهردار با اکثریت آرا توسط اعضای شورای اسلامی شهر نشان دهنده پشتوانه‌ای قوی برای شهردار خواهد بود و امیدواریم این همدلی سبب شود شهر پاکدشت به سمت بهتر شدن پیش رود.

 وی افزود: مسئولیت در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است و در کلام امیر مؤمنان نیز به آن اشاره شده است که مسئولیت طعمه‌ نشود و امانتی بسیار سخت است که در روز قیامت از آن بازخواست خواهد شد.

حجت الاسلام جوکار خدمت کردن به مردم را یک فرصت دانست و بیان کرد: صداقت، مردم‌داری و عمل به وعده‌های داده شده از ویژگی‌های یک مسئول امین است و اگر خلاف این قضیه ثابت شود هم خسارت برای نظام اسلامی است هم برای فرد مسئول است.

 امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: شفافیت در اجرای مسئولیت و دیده شدن مسئول توسط مردم و گزارش دهی به مردم از عملکرد کاری یک فرد مسئول یک اصل است و این‌ها قاعدتا امیدآفرینی و جهاد تبیین عملکرد خواهد بود و توطئه‌های دشمنان را با ارائه عملکرد درخشان به رسانه‌ها و مردم خنثی خواهد کرد.

وی تکریم مردم را یک وظیفه عملی دانست و افزود: میز خدمت عملی و ایجاد میزخدمت در فضای مجازی التهاب آفرینی رسانه‌ای را خنثی می‌کند و دسترسی داشتن مردم در فضای حقیقی و مجازی یک نقشه راه برای امید آفرینی است و در این مسیر عدالت اجتماعی و ایحاد توازن برای تمامی مناطق شهری می‌تواند اثرگذار باشد.

 حجت الاسلام جوکار وحدت را نیاز کشور عنوان و اظهار کرد: ایجاد وحدت درون و برون سازمانی توسط فرد مسئول می‌تواند برای پیشرفت همه جانبه بسیار مؤثر و هدفمند باشد و سعه صدر ابزاری برای مدیریت است که بتوان به سخنان منتقدان برای بکارگیری نظرات مختلف گوش داد.

 وی در پایان گفت: ایجاد فضای سبز همنوا با اسم شهر پاکدشت یک الزام است و متاسفانه وضعیت مناسبی در این رابطه نداریم و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از مطالبات جدی مردم است و در این مسیر حمایت مسئولان و مردم با پیشگیری و اجرای آن با اجرا کردن طرح تفصیلی شهر امکان‌پذیر است.

نهمین شهردار پاکدشت معارفه شد

فاضل کارخانه -فرماندار شهرستان پاکدشت- در مراسم معارفه شهردار جدید پاکدشت گفت: مراسم‌ معارفه جابجایی امانت است و از این فرصت‌ها برای خدمت به مردم باید استفاده کرد و شأن مسئول همین ادای وظیفه نسبت به آحاد مردم جامعه است و از خدمات شهردار سابق و سرپرستی‌های شهرداری پاکدشت تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: توقع از اعضاء شورای شهر این است که حمایت از شهردار را ادامه دهند و این حمایت به توسعه شهری سرعت می‌بخشد و شهر پاکدشت نیاز به هم‌افزایی در بسترهای شهری و اقتصادی بیش از پیش خواهد داشت و جذب سرمایه‌گذاران و تغییر طرح تفصیلی شهر از اولویت‌های شهردار باشد.

کارخانه بزرگ‌ترین سرمایه را همدلی مسئولین و داشتن سرمایه انسانی توانمند عنوان‌ و اظهار کرد: در حوزه اجرا شهرداری همیشه جزء اولین‌ها بوده است و بهره‌گیری از این سرمایه و مدیریت کردن هزینه‌های جاری می‌تواند شهرداری را به سر منزل مقصود برساند و ایجاد درآمد پایدار که نقیصه بزرگ ما در پاکدشت است باید دنبال شود.

 فرماندار پاکدشت ادامه داد: بهره‌گیری از دانش افراد باتجربه و دارای علم مدیریتی یک رویه خوب است و بستر سازی حضور سرمایه گذاران می‌تواند برای شهر ما به موفقیت‌های ما در سطح استان تهران منجر شود.

 وی در پایان تصریح کرد: ایجاد بستر ارتباطی قوی با پیگیری مسئله فیبر نوری، پیگیری ساخت و پایان کمربندی جنوبی پاکدشت، سرعت در ایجاد طرح‌های جدید سیما و منظر شهری، حل کردن مشکلات تعاونی‌ها با تسهیل‌گری در این رابطه و... می‌تواند شهرستان پاکدشت را به شهر نمونه تبدیل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha