• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403043119790
  • خبرنگار : 71610

رسانه عبری: ارتش یمن به حملات اسرائیل پاسخ خواهد داد

رسانه عبری: ارتش یمن به حملات اسرائیل پاسخ خواهد داد

روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» نوشت که به راحتی می‌توان متصور شد که ارتش یمن به حملات اسرائیل پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، این رسانه عبری با اشاره به اینکه در یمن مشکلی برای وارد شدن به نبرد با رژیم صهیونیستی ندارند، نوشت ممکن است این خواسته آنها باشد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت که رژیم صهیونیستی تهدیدات یمنی‌ها را دست کم نمی‌گیرد و مقامات می‌گویند که در نظر دارند که از سوی یمن پاسخی خواهد بود.

این روزنامه اشاره کرد که تدابیر نظامی تقویت شدند و یک جلسه ارزیابی وضعیت استثنایی در وزارت حمل و نقل به رهبری میری رگو و مقامات قطار، بندر و هوانوردی برگزار شد تا برای این احتمال که یمنی‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند آماده شوند.

در این راستا «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی اظهار کرد: ما به صهیونیست‌ها می‌گوییم خیلی خوشحال نباشید؛ چراکه پاسخ یمن در راه است و دردناک و فجیع خواهد بود. نمی‌توانید از مجازات فرار کنید و پشیمان می‌شوید و تنها گزینه پیش‌روی شما مهاجرت، فرار به پناهگاه و بازگشت به جایی است که از آنجا آمده‌اید.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، وی تاکید کرد: چتر حمایتی آمریکا و انگلیس سوری برایتان نخواهد داشت. صهیونیست‌ها باید بدانند که یمن بزرگ مانند هیچ طرف دیگری نیست و یمن درهم شکننده امپراتوری‌ها و پروژه های اشغالگری اسرائیلی-انگلیسی-آمریکایی در منطقه است و به خواست خداوند متعال آنچه در راه است بزرگتر است آینده پر از شگفتی و غافلگیری‌ خواهد بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شنبه مناطقی را در حدیده یمن هدف قرار دادند.

جنبش انصارالله یمن در این باره اعلام کرد در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی که تأسیسات مدنی در بندر حدیده را هدف قرار داد سه تن شهید و ۸۷ تن دیگر زخمی شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز چند ساعت پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حدیده تاکید کرده بود که در حمله به «اهداف حیاتی» در اراضی اشغالی تردیدی نخواهد داشت.

یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن گفت که آنها برای یک نبرد طولانی آماده می‌شوند و به صهیونیست‌ها هشدار داد که تل‌آویو دیگر امن نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha